Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] fakemeta_util a fakemeta_stocks


Najlepsza odpowiedź d0naciak, 09.07.2013 08:13

stock Float:fm_entity_range(ent1, ent2) {
    new Float:origin1[3], Float:origin2[3]
    pev(ent1, pev_origin, origin1)
    pev(ent2, pev_origin, origin2)

    return get_distance_f(origin1, origin2)
}

funkcje fm_entity_range masz juz zdeklarowana w fakemet_util, a byla jeszcze u Cb w kodzie dodana, nie mozna dodawac 2 takich samych funkcji

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kalifta

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 08.07.2013 10:52

Piszę pluga i potrzebne są mi obie biblioteki, jednak przy kompilacji wywala mi takie coś:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Symbol already defined: "fm_entity_range" on line 145

1 Error.
Could not locate output file D:\Program Files\AMX Mod X\amxxstudio\Untitled.amx (compile failed).


Nie wiem co jest, bo grubszej analizie wynika że w jednej i drugiej bibli jest to samo, ale tak nie jest...

 

Macie tu sma:

 

 

Załączone pliki


Użytkownik Kalifta edytował ten post 08.07.2013 10:55

sygna.jpg

Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +

 

 

Klasa Kapitan & Perk M4 Kapitana


#2 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 212
Profesjonalista

  • Postów:169
  • Steam:steam
  • Imię:Bart
  • Lokalizacja:United Kingdom
Offline

Napisano 08.07.2013 11:06

Proszę bardzo ;))

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Kalifta

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 08.07.2013 12:57

Dzięki, ale weź napisz co z tym było, bo mam jeszcze jedną klasę  z identycznym dziadostwem ;(


sygna.jpg

Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +

 

 

Klasa Kapitan & Perk M4 Kapitana


#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.07.2013 08:13   Najlepsza odpowiedź

stock Float:fm_entity_range(ent1, ent2) {
    new Float:origin1[3], Float:origin2[3]
    pev(ent1, pev_origin, origin1)
    pev(ent2, pev_origin, origin2)

    return get_distance_f(origin1, origin2)
}

funkcje fm_entity_range masz juz zdeklarowana w fakemet_util, a byla jeszcze u Cb w kodzie dodana, nie mozna dodawac 2 takich samych funkcji


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych