Projekt Nowego Moda
Reken
30.06.2013


d0naciak
30.06.2013
Także w temacie proszę o jakieś rady, biblioteki, sensowne poradniki, programy do robienia map, modeli, deklaracje pomocy i inne.
Forum w praktycznie zerowym stopniu zajmuje się tworzeniem map/modeli.
Jak jesteś całkiem zielony, to zacznij od małych pluginów, spróbuj wszystkiego po trochu (obeznanie w funkcjach). Bo z mojego doświadczenia () wynika, że trzeba duuuużo czasu, chęci i umiejętności aby umieć napisać dobrego moda (optymalny, zgodny, działający itp.)
Gość_21977_* 05.07.2013
GT Team
10.07.2013

Nestea****Lemon
10.07.2013
Nie no spoko , chcesz pisać Moda to pisz , tylko najpierw naucz się podstaw i zrozum z czego zbudowane są pluginy/mody itp. Osobiście zajęło mi to sporo czasu ( kilka miesięcy ) , abym nauczył się pisać modyfikacje , lecz tylko na niewielkim poziomie
, aktualnie dalej się uczę
Użytkownik Nestea****Lemon edytował ten post 10.07.2013 20:11
MrSpiryt
10.07.2013
Nic dodac, nic ujac. Bez chocby podstaw nie zrobisz nic.
Jesli nigdy na oczy nie widziales np konstrukcji pluginu, nie wiesz co za co odpowiada,
to jedyne co mozesz zrobic to zlecic to komus, lub poprostu SAMEMU sie uczyc.
Internet jest zrodlem wiedzy, poszukaj, wykaz jakies checi. Jesli uwazasz ze tu
ktos Ci zaraz napisze co pokolei masz robic to pomylka.
Na Stworzenie nowego moda, jak koledzy mowili trezba sporo CZASU i WIEDZY.
Na poczatek Zacznij probowac przerabiac pluginy, drobne dodatki do wlasnych potrzeb
podejrzewam, ze jak posiedzisz nad jednym 'udoskonaleniem' (nie pisaniem od podstaw)
jeden dzien i bedzie kiepsko to zrezygnujesz
Ja tak zaczynalem, drobne modyfikacje, dodawanie koloru w chacie w standardowych pluginach
edycja starego cod'a i nadal nie potrafie zbyt wiele, trzeba chciec, czuc frajde w tym co sie robi i
poswiecic temu czas, bo nic nie przychodzi raz, dwa.
Użytkownik MrSpiryt edytował ten post 10.07.2013 20:31