Witam poda ktoś dokładny opis jak zrobic 1/x szansy zadania podwójnych obrażeń ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.06.2013 14:42
#2
Napisano 17.06.2013 15:26
Coś takiego?
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
register_plugin("AA" , "1","klak")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerTakeDamage", 0)
}
public PlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this)
|| !is_user_alive(idattacker)
|| get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(random_num(1,4) == 1) // 1/4
damage *= 2.0
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_IGNORED;
}
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#3
Napisano 17.06.2013 15:34
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Pytania
do
Scripting AMXX > Pytania
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Pytania
do
Scripting AMXX > Pytania
#4
Napisano 17.06.2013 15:55
a klase do CODa z tego zrobisz ? ;]
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia
#5
Napisano 17.06.2013 16:34
Jak już to takCoś takiego?
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("AA" , "1","klak") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerTakeDamage", 0) } public PlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(random_num(1,4) == 1) // 1/4 damage *= 2.0 SetHamParamFloat(4, damage) return HAM_IGNORED; }
public PlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!random(4)) { // 1/4 szansy
SetHamParamFloat(4, damage*2)
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
Wyswietlanie wiadomosci w tutorNapisany przez SHiBBy., 27.02.2025 |
|
|
|||
Faken selling a blockmaker - ScammerNapisany przez ricardobrat, 26.02.2025 |
|
|
|||
COD MOD 45001 lvl Jak ustawić cvar'y do expa aby było dobrze?Napisany przez Arki, 18.01.2025 |
|
|
|||
Boty na serwer paintballNapisany przez FuckIt, 27.12.2024 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













