Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podwójne obrażenia



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 PigolkaMiedziak

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 17.06.2013 14:42

Witam poda ktoś dokładny opis jak zrobic 1/x szansy zadania podwójnych obrażeń ?


  • +
  • -
  • 0

#2 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 17.06.2013 15:26

Coś takiego?

 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{    
    register_plugin("AA" , "1","klak")    
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerTakeDamage", 0)
    
}

public PlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{    
    if(!is_user_alive(this)
    || !is_user_alive(idattacker)
    || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
    return HAM_IGNORED;
    
    if(random_num(1,4) == 1) // 1/4
        damage *= 2.0
    
    SetHamParamFloat(4, damage)
    
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#3 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 17.06.2013 15:34

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania

do

Scripting AMXX > Pytania
  • +
  • -
  • 0

#4 kondork

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 17.06.2013 15:55

a klase do CODa z tego zrobisz ? ;]


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.06.2013 16:34

Coś takiego?
 
 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{    
    register_plugin("AA" , "1","klak")    
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerTakeDamage", 0)
    
}

public PlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{    
    if(!is_user_alive(this)
    || !is_user_alive(idattacker)
    || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
    return HAM_IGNORED;
    
    if(random_num(1,4) == 1) // 1/4
        damage *= 2.0
    
    SetHamParamFloat(4, damage)
    
    return HAM_IGNORED;
}

Jak już to tak
public PlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!random(4)) { // 1/4 szansy
SetHamParamFloat(4, damage*2)
return HAM_HANDLED;
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych