Problem z konfiguracją
Najlepsza odpowiedź
Kaloski
02.11.2013 23:31
Temat wyczerpany do zamknięcia!
Przejdź do postu
Kaloski
08.06.2013
Witam, chciałbym zaznaczyć, że moję umiejętności związane z tym modem niemalze znikome mam problem z prawidłowym skonfigurowaniem serwera Gungame+Deatmatch(każdy na każdego)
Są losowe respawny, lecz jest problem przy zabijaniu gracza z tego samego teamu, albo mozna było go zabićm albo zabijanie między graczami było nie możliwę. Mógłby mi ktoś powiedzieć jakie cvary za ten stan rzeczy odopowiada? Jakby ktoś chciał się przyjrzeć to napiszę o jaki serwer chodzi. Nie wiem za bardzo czy będziecie wiedzieć coś moim opisie.
Mam mały do ogarnięcia detalik th. licznik ammo, pierwotnie był sztywno ustawiony na 200 ammo dla każdej broni, lecz teraz zaczyna amunicji ubywać do momentu maksymalnej ilości dla danej broni.
Graczę się niecierpliwią proszę pomóżcie!
Kaloski
09.06.2013
Nie widzę tutaj opcji edytuj i niestety jestem zmuszony napisać posta pod postem. Załączam config może mi to będzie pomocne w udzieleniu mi pomoocy
// GunGame AMXX 2.13 Beta 3 // basic cvars gg_enabled 1 // bezsensu zostawiamy jak jest gg_vote_setting 2 // głosowanie na mapę (jak zostanie się komuś ostatni lvl) czy z czytać mapę z pliku z mapami (gungame_mapcycle.txt) Nie wiem jakie są wartości i za co odpowiadają gg_vote_custom "" // jeżeli posiadasz jakiegoś innego votera map gg_changelevel_custom "" // zmienia na konkretną mapę po zakończeniu - jeżeli ustawisz gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 1; mp_chattime 10; mp_c4timer 25" // ustawienia mapy (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki) gg_endmap_setup "" // jeżeli tu wpiszesz np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg gg_join_msg 0 // pokazuje po podłączeniu do serwera "wiadomość powitalną" gg_messages 0 // gg_save_temp 300 // zapamiętuje ustawienia gracza co [wartość] i jak się połączy ponownie to będzie zaczynał od tej wartości gg_status_display 1 // wyświetla specjalny status - legenda - 1=broń lidera, 2=Twoja broń, 3=Ilość do zabicia do następnego lvlu, 4=zabójstwa w tym lvlu, 0=standardowe gg_map_iterations 1 // nie wiem o co chodzi podaje angielski opis: How many GunGame rounds to play before switching map gg_ignore_bots 0 // jeżeli grasz z botami to czy gungame ma im dawać lvl gg_block_equips 1 // też nie rozumiem tej funkcji - angielski opis - If set to 1, stops game_player_equip's from working, and if set to 2, additionally stops player_weaponstrip's from working. gg_leader_display 1 // gg_leader_display_x -1.0 // gg_leader_display_y 0.0 // gg_allow_changeteam 1 // gg_disable_money 1 // nie wyświetla gotówki ? gg_winner_motd 1 // gg_afk_protection 1 // ochrona afk? 0 -off 1 -on? gg_top10_ppp 8 // // autovote cvars gg_autovote_mode 0 // czy włączyć autovote gg_autovote_rounds 1 // ile ma być rund przed starem vote gg_autovote_delay 8.0 // ile sekund po ma być start rundy gg_autovote_ratio 0.51 // proporcja gg_autovote_time 10.0 // czas na głososwanie // stats cvars gg_stats_file "gungame.stats" // not used with SQL gg_stats_streak_file "gungame.streaks" // not used with SQL gg_stats_ip 0 gg_stats_prune 2592000 gg_stats_mode 2 gg_stats_split 0 gg_stats_winbonus 1.5 // SQL cvars //gg_sql_host "localhost" //gg_sql_user "root" //gg_sql_pass "" //gg_sql_db "gungame" //gg_sql_table "gg_stats" //stare //gg_sql_host "81.219.22.10" //gg_sql_user "" //gg_sql_pass "" //gg_sql_db "" //gg_sql_streak_table "" //gg_sql_players_table "" //gg_sql_winmotd_table "" //gg_sql_host "0" //gg_sql_user "" //gg_sql_pass "" //gg_sql_db "" gg_sql_host "l" gg_sql_user "" gg_sql_pass "" gg_sql_db "" //_sql_host "" //_sql_user "" //_sql_pass "" //sql_db "" gg_sql_table "" gg_sql_updaterate "1" gg_sql_streak_table "gg_streaks" gg_sql_players_table "gg_players" gg_sql_winmotd_table "gg_winmotd" // deathmatch cvars gg_dm 1 // wyłącza respawn (1) włącza gg_dm_sp_time 1.0 // ile czasu od zabicia do odrodzenia ma minąć (sekundy) standardowo 1 sekunda odradzane są mniejsze wartości gg_dm_sp_mode 0 // ochrona spawnu chodzi o to żeby drużyna wygrywająca nie raszowała na spawnie i nie dała się nikomu odrodzić (po prostu pojawiasz się nie zdążasz się odwrócić i nie żyjesz i tak w kółko) 1 - normalne działanie (widać Cię ale po strzelaniu nie schodzi energia (widać otoczkę)) 2 - jesteś kompletnie nie widoczny 0 - wyłącza gg_dm_spawn_random 1 // jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 1 w przeciwnym razie ustaw 0 gg_dm_start_random 1 // czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu czy stałe (oczywiście w praktyce jak są to małe mapy nie standardowe - do gg gdzie nie ma pliku z miejscami można ustawić 0) gg_dm_spawn_delay 0 // czas ochrony po odrodzeniu gg_dm_spawn_afterplant 1 // czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać gg_dm_corpses 1 // czy można stąpać po ziemi ? gg_dm_countdown 0 // pokazywać czas do końca? 1=wypowiedź w say, 2= wiadomość typu HUD, 3=both ? // objective cvars gg_block_objectives 1 // usuwa bombę z mapy i hostessy (nie obsługuje map typu as) gg_bomb_defuse_lvl 0 // gg_host_touch_reward 0 // nagroda za odbicie zakładników gg_host_rescue_reward 0 // nagroda za ewakuację zakładników gg_host_kill_reward 0 // extra nagroda dla terrorystów kiedy zabiją ct eskortującego zakładników gg_host_kill_penalty 0 // kara za zabite zakładników // teamplay cvars gg_teamplay 0 // Tryb teamplay 0-1 gg_teamplay_knife_mod 0.33 // ? gg_teamplay_nade_mod 0.50 // ? gg_teamplay_timeratio 1 // ? // gameplay cvars gg_ff_auto 1 // włącza automatyczne firlendy fire przez gg (zwykle jest włączone jak najlepszy gracz osiągnie poziom granata) //gg_weapon_order "glock18,usp,p228,deagle,fiveseven,elite,m3,xm1014,tmp,mac10,mp5navy,ump45,p90,galil,famas,ak47,scout,m4a1,sg552,aug,m249,hegrenade,knife" gg_weapon_order "" gg_max_lvl 25 // maxymalny poziom rozgrywki Nie zmieniać! gg_triple_on 1 // mario 10 sek gg_turbo 1 // po zabiciu gracza dostajesz poziom, a kazdy nastepny poziom to inna bron (serwer jest z turbomodem, więc należy ustawić na włączony - 1) gg_knife_pro 1 // pozwala na kradnięcie lvl nożem gg_knife_elite 0 // zabiera graczom wszystkie ich bronie poza nozem kiedy lvluja gg_suicide_penalty 1 // gg_worldspawn_suicide 1 // śmierć poprzez *worldspawn* (światowe odrodzenie?) jest traktowana jako samobójstwo gg_pickup_others 0 // gracze mogą podnosić bronie nie ze swojego lvlu (bez sensu) gg_handicap_on 1 // (0-2) jeżeli jest 1 to gracze (nowi) podłączający się do serwera mają średni lvl a z kolei jeżeli jest 2 to do najniższego na serwerze - 0 nowi gracze po podłączeniu zaczynają gre od początku gg_top10_handicap 1 // gg_warmup_timer_setting 35 // czas trwania rozgrzewki gg_warmup_weapon "hegrenade" //rozgrzewka z wybraną "bronią"? gg_warmup_multi 0 // rozbudowana rozgrzewka gg_nade_glock 1 // lvl zgranatem + glock gg_nade_smoke 0 // dostępny smoke gg_nade_flash 0 // dostępny flashbang gg_extra_nades 1 // gracze mogą podnieść inne granaty z planszy i zabić czym kolwiek z planszy gg_nade_refresh 5.0 // gracze dostają granata typu HE automatycznie co (ilość w sekundach) gg_kills_per_lvl 3 // zabójstwa wymagane do następnego lvl gg_kills_botmod 1.0 // ??? gg_give_armor 100 // ilość pancerza na starcie gg_give_helmet 1 // jak wyżej tylko dodatkowo z hełmem. gg_ammo_amount 200 // ilość amunicji do dowolnej broni gg_refill_on_kill 1 // gracze mogą zbierać z planszy "akcesoria" tzn. amunicję i pancerz gg_tk_penalty -1 //punkty karne za tk (jeżeli używasz ATAC (który się nie gryzie) daj na 0 gg_awp_oneshot 1 // gg_bots_skipnade 0 // gg_bots_knifeable 1 // sound cvars // gg_sound_levelup "sound/gungame/gg_levelup.wav" // gg_sound_leveldown "sound/ambience/xtal_down1(e70)" // gg_sound_levelsteal "sound/turret/tu_die.wav" // gg_sound_nade "sound/gungame/gg_nade_level.wav" // gg_sound_knife "sound/gungame/gg_knife_level.wav" // gg_sound_welcome "sound/gungame/gg_welcome.wav" // gg_sound_triple "sound/gungame/gg_triple.wav" // gg_sound_winner "media/Half-Life03.mp3;media/Half-Life08.mp3;media/Half-Life11.mp3;media/Half-Life17.mp3" // gg_sound_takenlead "sound/gungame/gg_takenlead.wav" // gg_sound_tiedlead "sound/gungame/gg_tiedlead.wav" // gg_sound_lostlead "sound/gungame/gg_lostlead.wav" gg_sound_levelup "sound/gungame/smb3_powerup.wav" gg_sound_leveldown "sound/gungame/smb3_powerdown.wav" gg_sound_levelsteal "sound/gungame/smb3_1-up.wav" gg_sound_nade "sound/gungame/nade_level.wav" gg_sound_knife "sound/gungame/knife_level.wav" gg_sound_welcome "sound/gungame/gg_welcome.wav" gg_sound_triple "sound/gungame/smb_star.wav" gg_sound_winner "media/Half-Life03.mp3;media/Half-Life08.mp3;media/Half-Life11.mp3;media/Half-Life17.mp3" gg_sound_takenlead "sound/gungame/takenlead.wav" gg_sound_tiedlead "sound/gungame/tiedlead.wav" gg_sound_lostlead "sound/gungame/lostlead.wav" gg_lead_sounds 0.8 // random weapon order cvars (leave blank to disable) (losowa kolejność broni) gg_weapon_order1 "usp,p228,aug,ak47,mac10,galil,sg550,m3,deagle,mp5navy,p90,m249,m4a1,famas,xm1014,glock18,elite,ump45,awp,g3sg1,scout,sg552,tmp,hegrenade,knife" gg_weapon_order2 "elite,m3,p228,tmp,aug,p90,ump45,usp,sg550,g3sg1,sg552,awp,ak47,xm1014,scout,galil,glock18,m4a1,famas,deagle,m249,mac10,mp5navy,hegrenade,knife" gg_weapon_order3 "aug,g3sg1,p228,ak47,p90,sg550,elite,famas,m3,sg552,galil,m4a1,ump45,mp5navy,xm1014,deagle,mac10,tmp,glock18,usp,m249,awp,scout,hegrenade,knife" gg_weapon_order4 "mp5navy,p228,glock18,galil,sg550,aug,famas,m4a1,tmp,usp,awp,scout,xm1014,mac10,sg552,m3,elite,p90,ump45,m249,g3sg1,ak47,deagle,hegrenade,knife" gg_weapon_order5 "m249,elite,xm1014,ump45,galil,g3sg1,tmp,mac10,scout,glock18,mp5navy,sg550,sg552,awp,aug,ak47,deagle,p228,m3,m4a1,p90,usp,famas,hegrenade,knife" gg_weapon_order6 "deagle,xm1014,elite,aug,g3sg1,ak47,p90,scout,sg550,tmp,usp,glock18,sg552,galil,p228,mac10,m4a1,famas,ump45,awp,m249,m3,mp5navy,hegrenade,knife" gg_weapon_order7 "mac10,g3sg1,usp,galil,mp5navy,ump45,xm1014,deagle,p90,tmp,ak47,p228,sg552,m249,scout,glock18,famas,sg550,aug,elite,m4a1,m3,awp,hegrenade,knife" gg_weapon_order8 "aug,scout,ump45,elite,mac10,tmp,m4a1,usp,sg550,famas,sg552,mp5navy,galil,m249,p90,awp,g3sg1,glock18,ak47,m3,xm1014,deagle,p228,hegrenade,knife" gg_weapon_order9 "scout,usp,mp5navy,ak47,aug,p90,galil,m3,m4a1,m249,p228,sg552,mac10,sg550,tmp,glock18,ump45,famas,deagle,awp,g3sg1,xm1014,elite,hegrenade,knife" gg_weapon_order10 "deagle,awp,famas,tmp,ump45,sg552,galil,scout,aug,mp5navy,p228,xm1014,m4a1,elite,mac10,m249,sg550,ak47,p90,glock18,g3sg1,m3,usp,hegrenade,knife" // valid weapon names for gg_weapon_order: // // ak47, aug, awp, deagle, elite, famas, fiveseven, g3sg1, galil, glock18, hegrenade, knife, // m249, m3, m4a1, mac10, mp5navy, p228, p90, scout, sg550, sg552, tmp, ump45, usp, xm1014 Proszę scalić posta z tematem.