Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] pobranie nazw map z pliki .ini


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 08.06.2013 08:22

Witam chciałem stworzyć plugin który przy każdym respawnie pokazywalby wiadomość np: Gramy teraz de_dust2 i ta mapa jest na liście.. Ale już nie chodzi o to tylko o czytaniem map z drugiego pliku bo dam of equali itp wiem jak to zrobić tylko nie wiem jak zrobić sprawdzanie czy dana mapa jest w tym pliku .oni resztę już bym sobie poradził..
Krótko zwięźle i na temat w pliku mapy.oni napisałem de_dust2 i jeżeliwłaśnie ta mapa jest to jakieś info

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1852
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 08.06.2013 14:49

Popracuj nad pisaniem postów, gdyż jest to któryś już z Twoich postów, który muszę czytać 2 razy, aby zrozumieć o co Ci właściwie chodzi...

 

1. Otwierasz ten drugi plik .ini

2. Pętlą przeglądasz poszczególne jego linie i porównujesz do granej mapy

3. Gdy trafisz na tą mapę, przerywasz pętlę i robisz sobie co tam chcesz... Wygodnie stworzyć sobie po prostu funkcję osobną w której w tym miejscu zwrócisz true;

4. Gdy dojdziesz do końca pętli, mapy nie znaleziono, robisz co tam teraz chcesz albo zwracasz false.


  • +
  • -
  • 2
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 09.06.2013 11:23

Zakrecilem tak poniewaz nie wiedzialem jak to opisac bo nie wiem jak to zrobic.

to co mi podales to ja wiem .Prosilem tylko o kod jak otworzyc ten plik .ini poniewaz nie wiem jak on ma sprawdzic jaka tam mapa jest napisana

#4 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 386
Wszechpomocny

  • Postów:867
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Online

Napisano 09.06.2013 20:39

http://amxx.pl/topic...aca-na-plikach/

Ciężko jest przejrzeć dział poradników...


  • +
  • -
  • 2

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 09.06.2013 22:39

napisalem taki plugin i wszystko jest dobrze dopoki nie wpisze drugiej mapy

Spoiler


probowalem po "," i mapa w "" ale to po prostu czytalo jako tekst i nawet pierwsza mapka nie dzialala

#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1852
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 09.06.2013 23:23

A próbowałeś dodawać mapy w osobnych liniach? Poza tym, gdy znajdziesz już odpowiednią mapę, powinieneś wyjść z pętli ;)


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#7 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 09.06.2013 23:30

dodawalem tak:
de_dust2
de_aztec

i nic

#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1852
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 10.06.2013 00:41

Ah... znak nowej linii na końcu linii. Dodaj:

trim(text);

tuż przed

if(equal(map,text))

 


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#9 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 10.06.2013 10:33

TEz nie pomoglo... ale wiem w czym lezy problem poniewaz w moim pliku ini wpisalem tylko jedna mape ale przed nia dalem pare enterow czyli byla gdzies to 5-6 linijka i mi nie dzialalo.. czyli wniosek jest taki ze mi czyta tylko pierwsza linijke


// edit

zmienilem warunek z wyjscia z petli na (line!=0) i mi teraz czyta ale podwojnie:

Gramy wlasnie de_aztec ,dostajesz 20 dodatkowego expa za zabojstwo
Gramy wlasnie de_aztec ,dostajesz 20 dodatkowego expa za zabojstwo

Użytkownik Yakashi edytował ten post 10.06.2013 10:39


#10 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1852
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 10.06.2013 13:24

do{

    line = read_file(file,line,text,127,chars)
    trim(line);
    get_mapname(map,31);
    if(equal(map,text)) {
        cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+dodatkowy_exp)
        break;
    }
} while(line>0)

 

Spróbuj tak

 


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#11 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 10.06.2013 13:44

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

test.sma(36) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
test.sma(70) : error 035: argument type mismatch (argument 1)

2 Errors.
Could not locate output file test.amxx (compile failed).

 
sa to linijki z :
 

trim(line);


#12 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1852
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 10.06.2013 13:48

sorki, miało być trim(text) :)


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#13 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 10.06.2013 18:44

Dobra teraz mam tak :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Exp na Mapach"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "pfk"

new dodatkowy_exp;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_cvar("exp_mapy", "20");
dodatkowy_exp = get_cvar_num("exp_mapy");
}
public client_connect(id)
{
set_task(10.0, "Info", id);
}
public Info(id)
{
new file[128];
new map[32];

get_configsdir( file, 127 )

format(file,127,"%s/codmod_mapy.ini",file)

new line=0,text[128],chars
do{

line = read_file(file,line,text,127,chars)
trim(text);
get_mapname(map,31);
if(equal(map,text))
{
ColorChat(0, GREEN, "Gramy wlasnie ^x03%s ^x04,dostajesz ^x03%i^x04 dodatkowego expa za zabojstwo",text,dodatkowy_exp);
break;
}
}
while(line>0)

}

public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
new file[128];
new map[32];

get_configsdir( file, 127 )

format(file,127,"%s/codmod_mapy.ini",file)

new line=0,text[128],chars
do{

line = read_file(file,line,text,127,chars)
trim(text);
get_mapname(map,31);
if(equal(map,text)) {
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+dodatkowy_exp)
break;
}
} while(line>0)

}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

i info ladnie dziala pokazuje raz i pojedynczo ale nie dodaje mi expa w ogóle



#14 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 10.06.2013 22:40

Mozna zamknac

#15 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.06.2013 05:44

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych