Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 03.06.2013 19:38
#2
Napisano 03.06.2013 21:44
#include <amxmodx>
#include <engine>
new bool:dark_map;
new cvar_flashlight;
public plugin_init()
{
register_plugin("Ciemna mapa", "1.0", "FD_GODPL");
register_event("DeathMsg", "Smierc", "a");
register_clcmd("+nightvision", "BlokujCmd");
cvar_flashlight = get_cvar_pointer("mp_allowflashlight")
register_event("HLTV", "HLTV_event", "a", "1=0", "2=0");
}
public BlokujCmd()
{
if(dark_map)
return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Smierc()
{
new attacker = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(attacker == victim)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(attacker == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(dark_map)
{
dark_map = false;
set_lights("#OFF");
set_pcvar_num(cvar_flashlight, 1);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public HLTV_event()
{
dark_map = true;
set_lights("a")
set_pcvar_num(cvar_flashlight, 0);
}A tutaj wersja z komendami wyżej wymienionymi #include <amxmodx>
new bool:dark_map;
new cvar_flashlight;
public plugin_init()
{
register_plugin("Ciemna mapa", "1.0", "FD_GODPL");
register_event("DeathMsg", "Smierc", "a");
register_clcmd("+nightvision", "BlokujCmd");
cvar_flashlight = get_cvar_pointer("mp_allowflashlight")
register_event("HLTV", "HLTV_event", "a", "1=0", "2=0");
}
public BlokujCmd()
{
if(dark_map)
return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Smierc()
{
new attacker = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(attacker == victim)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(attacker == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(dark_map)
{
dark_map = false;
server_cmd("amx_day");
set_pcvar_num(cvar_flashlight, 1);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public HLTV_event()
{
dark_map = true;
server_cmd("amx_night");
set_pcvar_num(cvar_flashlight, 0);
}W oby dwóch wersjach jest zablokowanie latarki oraz noktowizora kiedy jest ciemno, w przypadku noktowizora nie jestem pewny czy to na pewno go zablokuje.
Użytkownik FD_GODPL edytował ten post 03.06.2013 21:45
DarkGL to mój autorytet.
#3
Napisano 04.06.2013 05:35
#4
Napisano 04.06.2013 15:23
Użytkownik nieT.ogarnieT edytował ten post 04.06.2013 15:26
#5
Napisano 04.06.2013 16:46
Plugin bez komend (amx_day, amx_night)
#include <amxmodx>
#include <engine>
new bool:dark_map;
new cvar_flashlight;
new cvar_darkmap_on;
new cvar_darkmap_szansa;
new maxplayers;
new const sciezka[] = { "sound/misc/muza.mp3" }
public plugin_precache()
{
precache_generic(sciezka);
}
public plugin_init()
{
register_plugin("DarkMap", "1.1", "FD_GODPL");
register_event("DeathMsg", "Smierc", "a");
register_clcmd("+nightvision", "BlokujCmd");
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
cvar_darkmap_on = register_cvar("darkmap_on", "1");
cvar_darkmap_szansa = register_cvar("darkmap_szansa", "2");
cvar_flashlight = get_cvar_pointer("mp_allowflashlight")
register_event("HLTV", "HLTV_event", "a", "1=0", "2=0");
maxplayers = get_maxplayers();
}
public BlokujCmd()
{
if(dark_map)
return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_putinserver(id)
{
if(dark_map)
client_cmd(id, "mp3 play %s", sciezka);
}
public Koniec_Rundy()
{
for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
{
client_cmd(i, "mp3 stop");
}
set_lights("#OFF");
dark_map = false;
}
public Smierc()
{
new attacker = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(attacker == victim)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(attacker == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(dark_map)
{
dark_map = false;
set_lights("#OFF");
set_pcvar_num(cvar_flashlight, 1);
for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
{
client_cmd(i, "mp3 stop")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public HLTV_event()
{
if(get_pcvar_num(cvar_darkmap_on) && random_num(1, get_pcvar_num(cvar_darkmap_szansa)) == 1)
{
dark_map = true;
set_lights("a")
set_pcvar_num(cvar_flashlight, 0);
for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
{
client_cmd(i, "mp3 play %s", sciezka);
}
}
}Plugin z komendami(amx_day, amx_night)#include <amxmodx>
new bool:dark_map;
new cvar_flashlight;
new cvar_darkmap_on;
new cvar_darkmap_szansa;
new maxplayers;
new const sciezka[] = { "sound/misc/muza.mp3" }
public plugin_precache()
{
precache_generic(sciezka);
}
public plugin_init()
{
register_plugin("DarkMap", "1.1", "FD_GODPL");
register_event("DeathMsg", "Smierc", "a");
register_clcmd("+nightvision", "BlokujCmd");
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
cvar_darkmap_on = register_cvar("darkmap_on", "1");
cvar_darkmap_szansa = register_cvar("darkmap_szansa", "2");
cvar_flashlight = get_cvar_pointer("mp_allowflashlight")
register_event("HLTV", "HLTV_event", "a", "1=0", "2=0");
maxplayers = get_maxplayers();
}
public BlokujCmd()
{
if(dark_map)
return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_putinserver(id)
{
if(dark_map)
client_cmd(id, "mp3 play %s", sciezka);
}
public Koniec_Rundy()
{
for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
{
client_cmd(i, "mp3 stop");
}
server_cmd("amx_day");
dark_map = false;
}
public Smierc()
{
new attacker = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(attacker == victim)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(attacker == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(dark_map)
{
dark_map = false;
server_cmd("amx_day");
set_pcvar_num(cvar_flashlight, 1);
for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
{
client_cmd(i, "mp3 stop")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public HLTV_event()
{
if(get_pcvar_num(cvar_darkmap_on) && random_num(1, get_pcvar_num(cvar_darkmap_szansa)) == 1)
{
dark_map = true;
server_cmd("amx_night")
set_pcvar_num(cvar_flashlight, 0);
for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
{
client_cmd(i, "mp3 play %s", sciezka);
}
}
}

darkmap_on <0|1> - włącza plugin
darkmap_szansa - szansa na włączenie się ciemnej rundy jak 1/x
DarkGL to mój autorytet.
#6
Napisano 04.06.2013 17:39
Ps Nie wiem czy jak wgram jakas muzyczke to czy ona sie wylaczy po tym gdy ktos ubije tego fraga <jak stanie sie dzien
Ps.2 Gdyby mozna to prosilbym zastapic albo najlepiej zrobic dwie wersje 1 z amx_night a 2ga z amx_midnight. dzięki jeszcze raz ;D
Użytkownik nieT.ogarnieT edytował ten post 04.06.2013 17:53
#7
Napisano 04.06.2013 18:44
Ps Nie wiem czy jak wgram jakas muzyczke to czy ona sie wylaczy po tym gdy ktos ubije tego fraga <jak stanie sie dzien
Tak, wyłączy się

darkmap_on <0|1> - włącza plugin
darkmap_szansa - szansa na włączenie się ciemnej rundy jak 1/x
darkmap_players - liczba graczy, od której plugin ma działać
Załączone pliki
DarkGL to mój autorytet.
#8
Napisano 04.06.2013 20:18
#9
Napisano 05.06.2013 12:56
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin
![]() |
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 |
|
|
||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 |
|
|
|||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 |
|
|
|||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 |
|
|
|||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty



wersja_darkmap_z_amx_midnight.amxx







