Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] jak zmienić kolor napisów ?


Najlepsza odpowiedź Zbysio, 08.06.2013 12:50

Lap

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 City

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:297
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grybów
Offline

Napisano 30.05.2013 18:21

w tym pluginie mam napisy niebieskie i zielone a chciałbym ustawić żeby obrażenia otrzymywane były na czerwono a zadawane na zielono kod
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include 
#include 
#include 

#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")	
	register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
	
	g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
	g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")	
	
	g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()	
	g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}

public on_new_round()
{
	g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
	if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true	
}

public on_damage(id)
{
	if(g_enabled)
	{		
		static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
		static damage; damage = read_data(2)		
		if(g_showrecieved)
		{			
			set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
			ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)		
		}
		if(is_user_connected(attacker))
		{
			switch(g_enabled)
			{
				case 1: {
					set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
					ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)				
				}
				case 2: {
					if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
					{
						set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
						ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)				
					}
				}
			}
		}
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#2 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 05.06.2013 06:35

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include
#include
#include

#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")    
    register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
    
    g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
    g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")    
    
    g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()    
    g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}

public on_new_round()
{
    g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
    if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true    
}

public on_damage(id)
{
    if(g_enabled)
    {        
        static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
        static damage; damage = read_data(2)        
        if(g_showrecieved)
        {            
            set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
            ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)        
        }
        if(is_user_connected(attacker))
        {
            switch(g_enabled)
            {
                case 1: {
                    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
                    ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)                
                }
                case 2: {
                    if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
                    {
                        set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
                        ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)                
                    }
                }
            }
        }
    }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#3 City

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:297
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grybów
Offline

Napisano 08.06.2013 10:42

nie da sie skompilować
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#4 Zbysio

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 08.06.2013 12:50   Najlepsza odpowiedź

Lap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych