Czy istnieje taki plugin ze gdy jest poczatek rundy , to odpowiednio dla terro i ct sa odtwarzane dzwieki w mp3? tzn np terro ma search and destroy capture the objecitve a ct ma search and destroy defend the objective? cos z coda? ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
dzwieki na poczatku rozgrywki
#1
Napisano 20.05.2013 14:46
#2
Napisano 20.05.2013 14:53
Zdaje mi się że był, lecz popatrz sobie w kod RoundSound, wystarczy zmienić event końca rundy na początek, ot cała filozofia
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#3
Napisano 20.05.2013 15:04
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pan Marian"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("muzyka", 2, "1=Round_Start")
}
public plugin_precache(){
precache_sound("misc/ct.mp3");
precache_sound("misc/tt.mp3");
}
public muzyka(id){
if(is_user_connected(id)){
if(get_user_team(id) == 1){
client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/tt.mp3")
}
else if(get_user_team(id) == 2){
client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/ct.mp3")
}
}
}
Użytkownik Pan Marian edytował ten post 20.05.2013 15:08
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













