Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem ze zmianą scieżki dźwięku


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kalifta

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 18.05.2013 18:58

Mam model, jednak chcę zmienić ścieżkę dźwięku strzału:

/*
==============================================================================

QC script generated by Half-Life MDL Decompiler 1.2 
2003, Kratisto. Based on code from Valve's HL SDK.

v_sg550.mdl

Original internal name:
"v_sg550.mdl"

==============================================================================
*/

$modelname "v_sg550.mdl"
$cd ".\"
$cdtexture ".\"
$scale 1.0
$cliptotextures


$bbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$cbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$eyeposition 0.000000 0.000000 0.000000


//reference mesh(es)
$body "www." "hands1"

$body "www." "hands2"

$body "www" "part1"

$body "www." "part2"

$body "www." "part3"

$body "www." "part4"

$texrendermode "weapon_rsass_nml.bmp" "additive" 
$texrendermode "spr_scope_col.bmp" "additive" 

// 2 attachment(s)
$attachment 0 "AR_K2" -196.000000 0.000000 16.400000
$attachment 1 "AR_K2" 24.000000 -12.000000 22.400000

// 48 hit box(es)
$hbox 0 "XXXX_Dummy" -35.851028 -21.292477 0.000000 0.000000 0.000000 56.301910
$hbox 0 "Dummy_Main" -259.621521 0.000000 -47.933929 0.000000 21.292467 0.000000
$hbox 0 "Bone_Aim" 0.000000 -24.699997 -24.939775 224.444580 0.000000 0.000000
$hbox 0 "Bone_Pibot01" 0.000000 0.000000 -31.315720 260.034546 24.778608 0.000000
$hbox 0 "Bip01 L UpperArm" -142.630005 -4.250000 -34.930000 0.000000 105.500000 37.570000
$hbox 0 "Bip01 L Forearm" -101.783600 -28.360001 -31.110001 26.100000 25.020000 20.049999
$hbox 0 "bip01 l hand" -42.639999 -16.840000 -26.770000 1.110000 13.170000 20.879999
$hbox 0 "Bip01 L Finger0" -23.500000 -7.850000 -11.700000 0.000000 7.550000 4.760000
$hbox 0 "Bip01 L Finger01" -19.025528 -7.860000 -7.220000 0.000000 7.800000 6.570000
$hbox 0 "Bip01 L Finger02" -15.550000 -4.310000 -6.220000 0.000000 5.120000 4.250000
$hbox 0 "Bip01 L Finger1" -16.620001 -7.760000 -6.270000 0.000000 4.310000 3.760000
$hbox 0 "Bip01 L Finger11" -12.436148 -6.130000 -5.870000 0.150000 3.330000 4.120000
$hbox 0 "Bip01 L Finger12" -10.990000 -3.510000 -4.710000 2.680000 4.200000 4.400000
$hbox 0 "Bip01 L Finger2" -17.032780 -8.300000 -5.960000 0.000000 4.090000 4.710000
$hbox 0 "Bip01 L Finger21" -13.540112 -5.030000 -5.640000 1.390000 4.080000 4.510000
$hbox 0 "Bip01 L Finger22" -11.740000 -2.520000 -4.480000 2.210000 4.580000 3.590000
$hbox 0 "Bip01 L Finger3" -15.448072 -6.240000 -6.110000 0.000000 5.120000 4.370000
$hbox 0 "Bip01 L Finger31" -11.895860 -4.410000 -5.950000 2.610000 3.590000 2.760000
$hbox 0 "Bip01 L Finger32" -11.360000 -2.930000 -4.220000 3.350000 3.860000 3.170000
$hbox 0 "Bip01 L Finger4" -11.850000 -4.880000 -4.390000 0.000000 3.710000 4.200000
$hbox 0 "Bip01 L Finger41" -9.520224 -4.170000 -3.950000 0.000000 2.970000 3.720000
$hbox 0 "Bip01 L Finger42" -11.080000 -3.230000 -3.510000 0.630000 1.870000 3.680000
$hbox 0 "Bip01 L ForeTwist" -40.830002 -23.500000 -30.459999 0.000000 25.650000 18.980000
$hbox 0 "Bip01 L ForeTwist1" -42.349998 -22.600000 -29.049999 7.820000 24.120001 18.530001
$hbox 0 "Bip01 L ForeTwist2" -40.910000 -19.559999 -16.879999 0.000000 18.129999 15.980000
$hbox 0 "Bip01 R UpperArm" -118.392380 -38.459999 -39.130001 3.210000 32.549999 30.580000
$hbox 0 "Bip01 R Forearm" -101.783592 -28.180000 -19.860001 26.129999 25.160000 31.299999
$hbox 0 "Bip01 R Hand" -42.630001 -16.770000 -21.049999 4.000000 13.270000 26.620001
$hbox 0 "Bip01 R Finger0" -23.410000 -7.760000 -0.000004 0.000000 5.270000 11.880000
$hbox 0 "Bip01 R Finger01" -19.025520 -7.800000 -6.400000 0.000000 7.950000 7.350000
$hbox 0 "Bip01 R Finger02" -15.580000 -4.210000 -4.130000 0.000000 5.180000 6.340000
$hbox 0 "Bip01 R Finger1" -16.650000 -7.660000 -3.880000 0.000000 4.450000 6.150000
$hbox 0 "Bip01 R Finger11" -12.436144 -6.050000 -4.280000 0.080000 3.420000 5.710000
$hbox 0 "Bip01 R Finger12" -11.080000 -3.460000 -4.540000 2.580000 4.280000 4.600000
$hbox 0 "Bip01 R Finger2" -17.032787 -8.250000 -4.670000 0.000000 4.190000 5.800000
$hbox 0 "Bip01 R Finger21" -13.540092 -4.940000 -4.670000 1.250000 4.130000 5.480000
$hbox 0 "Bip01 R Finger22" -11.940000 -2.550000 -3.740000 2.060000 4.560000 4.340000
$hbox 0 "Bip01 R Finger3" -15.448076 -6.180000 -4.560000 0.000000 5.140000 6.080000
$hbox 0 "Bip01 R Finger31" -11.895880 -4.400000 -2.990000 2.550000 3.590000 5.730000
$hbox 0 "Bip01 R Finger32" -11.530000 -2.980000 -3.250000 3.220000 3.810000 4.100000
$hbox 0 "Bip01 R Finger4" -11.940000 -4.830000 -4.470000 0.000000 3.750000 4.120000
$hbox 0 "Bip01 R Finger41" -9.520216 -4.180000 -3.950000 0.000000 2.970000 3.770000
$hbox 0 "Bip01 R Finger42" -11.150000 -3.260000 -3.860000 0.600000 1.810000 3.330000
$hbox 0 "Bip01 R ForeTwist" -40.869999 -23.400000 -18.830000 0.000000 25.799999 30.590000
$hbox 0 "Bip01 R ForeTwist1" -42.389999 -22.480000 -18.400000 7.810000 24.230000 29.270000
$hbox 0 "Bip01 R ForeTwist2" -42.980000 -19.280001 -19.790001 0.000000 18.240000 16.770000
$hbox 0 "AR_K2_Magazine" -17.879999 -6.550000 -31.150000 22.950001 5.790000 33.959999
$hbox 0 "AR_K2" -245.089996 -17.040001 -47.970001 216.309998 16.379999 63.410000

// 5 animation sequence(s)
$sequence "kot23rus" "kot23rus" fps 30 
$sequence "www." "www" fps 34 { event 5001 0 "10" } 
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 34 { event 5001 0 "10" } 
$sequence "reload" "reload" fps 28 {
  { event 5004 4 "www.cssg550_Clipout.wav" } 
  { event 5004 42 "www.csg550_Clipin.wav" } 
  { event 5004 57 "www./sg550_Boltpull.wav" } 
 }
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 2 "www./sg550_Draw.wav" } 

// End of QC script.

Gdzie to zmienić, przeładowanie łatwo zauważyć jednak ze strzałami mam problem...


Kawon (28.06.2013 13:14):
Upewnij się że tekst/kod który dodajesz nie ma w sobie adresów do konkurencyjnych forów. Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, forów

sygna.jpg

Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +

 

 

Klasa Kapitan & Perk M4 Kapitana


#2 Kalifta

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 27.06.2013 19:02

@REF.


sygna.jpg

Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +

 

 

Klasa Kapitan & Perk M4 Kapitana





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych