Siemka chlopacy : * Moze mi pomozecie : >
Klasa : Ferdek
Umiejetnosci po 20
Opis klasy : Ma niewidzialnosci 10 s i M4
proszę o pomoc ; >
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.05.2013 15:53
Siemka chlopacy : * Moze mi pomozecie : >
Klasa : Ferdek
Umiejetnosci po 20
Opis klasy : Ma niewidzialnosci 10 s i M4
proszę o pomoc ; >
Napisano 18.05.2013 16:21
chlopacy
hahahahha
LoL
A co dziewczyny ?
Napisano 18.05.2013 16:30
#include <amxmodx> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS 10 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI new const nazwa[] = "Ferdek"; new const opis[] = "10s niewidzialnosci"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); set_task(CZAS.0, "wyłącz", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS) message_end() } public wyłącz(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) wykorzystal[id] = false; }
Napisano 18.05.2013 16:31
Sprawdz
#include <amxmodx> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS 10 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI new const nazwa[] = "Ferdek"; new const opis[] = "10s niewidzialnosci"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); set_task(CZAS.0, "wyłącz", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS) message_end() } public wyłącz(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) wykorzystal[id] = false; }
Errory wyskakuja ... :C
Napisano 18.05.2013 16:38
Sprawdz
#include <amxmodx> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS 10 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI new const nazwa[] = "Ferdek"; new const opis[] = "10s niewidzialnosci"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); set_task(CZAS.0, "wyłącz", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS) message_end() } public wyłącz(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) wykorzystal[id] = false; }
Errory wyskakuja ... :C
Napisano 18.05.2013 16:40
Sprawdz
#include <amxmodx> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS 10 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI new const nazwa[] = "Ferdek"; new const opis[] = "10s niewidzialnosci"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); set_task(CZAS.0, "wyłącz", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS) message_end() } public wyłącz(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) wykorzystal[id] = false; }
Errory wyskakuja ... :C
moze podasz te errory?
proszę :
I nie denerwuj sie tak ; **
Napisano 18.05.2013 16:44
#include <amxmodx> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS 10 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI new const nazwa[] = "Ferdek"; new const opis[] = "10s niewidzialnosci"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); set_task(CZAS.0, "offaj", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS) message_end() } public offaj(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) wykorzystal[id] = false; }
Tylko poprawiłem errory.
Użytkownik HubertTM edytował ten post 18.05.2013 16:46
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 18.05.2013 16:47
#include <amxmodx> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS 10 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI new const nazwa[] = "Ferdek"; new const opis[] = "10s niewidzialnosci"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); set_task(CZAS.0, "offaj", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS) message_end() } public offaj(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) wykorzystal[id] = false; }Tylko poprawiłem errory.
A dasz mi w amx ? Bo cos przez kompilator nie moge proszę
Napisano 18.05.2013 16:50 Najlepsza odpowiedź
Kliknij plose.amxx
Użytkownik HubertTM edytował ten post 18.05.2013 16:50
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 18.05.2013 16:52
Kliknij plose.amxx
Chura ! Dziala Dawno czekalam na nia
Tylko nikt mi niechcial pomoc
Ale dziekuje ci
Plusik leci : >
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych