if(pev_valid(ent) && get_distance_f(Origin, fOrigin15) <= 60.0 && (pev(ent, pev_monster_type) == BONUS || pev(ent, pev_monster_type) == BOSS) && pev_valid(iEnt)) entity_set_int(iEnt, EV_INT_solid, SOLID_NOT) else if(pev_valid(iEnt)) entity_set_int(iEnt, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)Mam taki kod, lecz gdy ustawi iEnt'owi solid_not to nie zadaje mu obrażeń. Da się to jakoś inaczej zrobić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak inaczej ustawić przechodzenie entów przez enty
Temat rozp.
GT Team
, 17.05.2013 18:03
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.05.2013 18:03
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#2
Napisano 17.05.2013 18:28
DarkGL Blog - Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
StreamPay.pl - Legalna platforma do dotacji dla streamerów i twórców
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
StreamPay.pl - Legalna platforma do dotacji dla streamerów i twórców
#3
Napisano 17.05.2013 18:49
register_forward( FM_ShouldCollide, "FwdShouldCollide" );
public FwdShouldCollide( const iTouched, const iOther )
{
if( IsPlayer( iTouched ) && IsPlayer( iOther ) )
{
forward_return( FMV_CELL, 0 );
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Czyli mam zrobić tak? :
public FwdShouldCollide( const iTouched, const iOther )
{
if( is_monster( iTouched ) && is_monster( iOther ) && pev(iOther, pev_monster_type) == BOSS)
{
forward_return( FMV_CELL, 0 );
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
?
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













