Siemka, zrobiłem o taki przydział:
public START()
{
new przydzial = 0;
for(new gracz=1; gracz<=maxplayers; gracz++)
{
if(is_user_alive(gracz))
{
if(get_user_team(gracz) == 1)
{
nr_gangu[gracz] = przydzial
switch(przydzial)
{
case 1:
{
Zielony++;
}
case 2:
{
Niebieski++;
}
case 3:
{
Czerwony++;
}
}
if(++przydzial >= 3)
przydzial = 0;
switch(nr_gangu[gracz])
{
case 1: set_user_rendering(gracz, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 5);
case 2: set_user_rendering(gracz, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 5);
case 3: set_user_rendering(gracz, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 5);
}
}
else if(get_user_team(gracz) == 2)
{
//
}
}
}
}
Ale nie przydziela graczy do trzeciego ganug czerwonego. Co chciałem osiągnąć? Chciałem osiągnąć równe drużyny gangów, ponieważ teraz mam tak że jest 6 graczy i 5 przydziela np. do zielonego a 1 do czerwonego, wiec chciał bym zrobić żeby było po równo