Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak usunąc licznik rundy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 12.05.2013 10:17

Tak jak w temacie. Ten na samym dole po środku. I jak dać niekończącą się rundę bez orpheu

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 12.05.2013 14:56

Jak usunąć sam licznik z ekranu to może to się przyda?

http://wiki.amxmodx....ents#HideWeapon

 

Aj nie doczytałem o nieskończonej rundzie, ale widziałem gdzieś jakiś plugin od surfa z tym, lecz ręki nie dam uciąć czy był bez orpheu.


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 pd311

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 12.05.2013 17:31

Runda się kończy bo na mapie jest byt func_bomb_target, przez niego silnik uważa, że jest to mapa de_ i runda się kończy, należy zmienić ten byt i runda nie powinna się kończyć. Timer usuniesz pewnie jakąś funkcją, ale jaką to nie wiem.


  • +
  • -
  • 0

logovhecenter.png


#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 12.05.2013 17:32

Eem :) Bez bytu też runda się kończyła. ;/

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych