O kurde sorry, wgrałem tam stary plik zamiast nowego
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kakashi";
new const opis[] = "All granaty , Ak 47 + 10 dmg wygladasz jak Kakashi";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "playaz44");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/kakashi/kakashi.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_model(id, "kakashi");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disbaled(id)
{
cs_reset_user_model(id);
ma_klase[id] = false;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, "kakashi");
}
}