Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
DiabloMod

Błąd z pfn_touch native error (native "pev") Własna edycja

diablomod

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.05.2013 08:31

Witam mam błąd z 

L 05/11/2013 - 09:18:00: [FAKEMETA] Invalid entity
L 05/11/2013 - 09:18:00: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "newdiablo.amxx")
L 05/11/2013 - 09:18:00: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 05/11/2013 - 09:18:00: [AMXX] [0] newdiablo.sma::pfn_touch (line 2696)
L 05/11/2013 - 09:18:00: [FAKEMETA] Invalid entity
L 05/11/2013 - 09:18:00: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "newdiablo.amxx")
L 05/11/2013 - 09:18:00: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 05/11/2013 - 09:18:00: [AMXX] [0] newdiablo.sma::pfn_touch (line 2696)

A mój public wygląda 

public pfn_touch ( ptr, ptd )
{	
	if (ptd == 0)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	new szClassName[32]
	if(pev_valid(ptd)){
		entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, szClassName, 31)
	}
	else return PLUGIN_HANDLED
	
	if(equal(szClassName, "fireball"))
	{
		new owner = pev(ptd,pev_owner)
		//Touch
		if (get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
		{
			new Float:origin[3]
			pev(ptd,pev_origin,origin)
			Explode_Origin(owner,origin,270)
			remove_entity(ptd)
		}
	}
	if (ptr != 0 && pev_valid(ptr))
	{
		new szClassNameOther[32]
		entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, szClassNameOther, 31)
		
		if(equal(szClassName, "paczka") && equal(szClassNameOther, "player"))
		{
			new exppak
			exppak = random_num(1,100)
			Give_Xp(ptr,exppak)
			ColorChat(ptr, GREEN, "Dostales ^x04 %i^x01 expa",exppak)
			
			if(player_misja[ptr] == 10 ) player_expstat[ptr]++
			emit_sound (ptr, 0, "diablosound/paczka.wav", 0.1, 0.8,0, 100 )
			remove_entity(ptd)
		}
		
		if(equal(szClassName, "paczka") && equal(szClassNameOther, "player")) //event butelkowy
		{
			new Float:origin[3],exppak
			exppak = random_num(1,20)  ///////// ile expa za paczke
	
			pev(ptd,pev_origin,origin)
			Give_Xp(ptr,exppak)
			ColorChat(ptr, GREEN, "Dostales ^x04 %i^x01 expa",exppak)
			emit_sound (ptr, 0, "diablosound/paczka.wav", 0.25, 0.8,0, 100 )
			remove_entity(ptd)
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

To się dzieje po dodaniu Butelkowego eventu wcześniej było dobrze (mam event butelkowy że po zabiciu gracza wypada butelka a w niej exp i trzeba przejść po niej ) 

 

Proszę o pomoc :)


  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.05.2013 09:12

Obstawiasz że ptr to gracz, ale chyba nie sprawdzasz tu czy byt jest poprawny co? :) :

if(equal(szClassName, "fireball"))

    {
        new owner = pev(ptd,pev_owner)
        //Touch
        if (get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
        {
            new Float:origin[3]
            pev(ptd,pev_origin,origin)
            Explode_Origin(owner,origin,270)
            remove_entity(ptd)
        }
    }


  • +
  • -
  • 0

#3 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.05.2013 10:12

@ UP nie rozumiem tego co ty mi napisałeś ten kod co podałeś jest taki sam jak podałem wyżej
+
Dodałem
		if(equal(szClassName, "paczka") && equal(szClassNameOther, "player")) //event butelkowy
		{
			new Float:origin[3],exppak
			exppak = random_num(1,20)  ///////// ile expa za paczke
	
			pev(ptd,pev_origin,origin) // tutaj wyskakuje mi błąd pfn_touch (line 2696) // Run time error 10: native error (native "pev")
			Give_Xp(ptr,exppak)
			ColorChat(ptr, GREEN, "Dostales ^x04 %i^x01 expa",exppak)
			emit_sound (ptr, 0, "diablosound/paczka.wav", 0.25, 0.8,0, 100 )
			remove_entity(ptd)
		}
Możesz podać mi rozwiązanie ? co mam zrobić


@ Ref


@ Ref
  • +
  • -
  • 0

#4 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.05.2013 21:35

@ Ref Help me please 


  • +
  • -
  • 0

#5 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 17.05.2013 22:16

Poczytaj tutaj, co napisal Rafal.

http://amxx.pl/topic...event/?p=543513


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#6 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.05.2013 13:21

@ UP ja nie mam crashy tylko błędy serwerowe i nawet jak postawię 1000 butelek to nie mam lagów ani nie wyłącza serwer czy tam zawiesza tylko drażni mnie ten błąd  bo powiedzmy z każdą jedną butelką jest taki błąd i spam all consolę mam dlatego napisałem proszę o gotowca 


  • +
  • -
  • 0

#7 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 25.05.2013 14:33

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablomod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych