Nie mogę edytować lecz tamta klasa raczej nie będzie działać poprawnie, tj. nie zabierze perku ofierze 
Tutaj jest poprawiona wersja z informacją w say
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Recydywista";
new const opis[] = "Ma 1/4 szansy na kradziez perku";
new const bronie = 1<<CSW_GALI;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Raen");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public cod_class_enabled(id) {
    ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id) {
    ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
    new kid = read_data(1)    //zabojca
    new vid = read_data(2)    // ofiara
    new wartosc, vperk = cod_get_user_perk(vid, wartosc)
    new vperkname[33], vname[64], kname[64];
    
    if(!is_user_connected(kid))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    if(random_num(1, 4) && ma_klase[kid]) {
        if(!cod_get_user_perk(kid)) {
            cod_set_user_perk(kid, vperk, wartosc, 1);
            cod_get_perk_name(vperk, vperkname, charsmax(vperkname));
            get_user_name(vid, vname, charsmax(vname));
            client_print(kid, print_chat, "[%s] Ukradles perk %s graczowi %s", nazwa, vperkname, vname);
            cod_set_user_perk(vid, 0, 0, 0);
            get_user_name(kid, kname, charsmax(kname));
            client_print(vid, print_chat, "[%s] Gracz %s ukradl Ci perk %s", kname, vperkname);
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}