Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Wykonywanie server_cmd co x


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Acetone

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:fdgfdg
  • Lokalizacja:fgdg
Offline

Napisano 27.04.2013 13:07

Witam, jak zrobić aby serwer wykonywał np. server_cmd co 2 runde?
set_task raczej odpada.
Chciałem co nową runde i set_task, ale jakoś głupio.
Jest coś takiego, że moge ustalić co jaką runde?

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 27.04.2013 13:17

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pan Marian"

new runda;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_logevent("Runda", 2, "1=Round_Start")  
    register_event("TextMsg", "reset", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
    register_event("TextMsg", "reset", "a", "2&#Game_C")
}

public Runda(){
    runda++
    if(runda == 1){
        // COS
    }
    else if(runda == 3){
        // COS
    }
}

public reset(){
    runda = 0
}
 

Użytkownik Pan Marian edytował ten post 27.04.2013 13:22


#3 Acetone

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:fdgfdg
  • Lokalizacja:fgdg
Offline

Napisano 27.04.2013 13:22

Czy przypadkiem to nie będzie że tylko w rundzie 3 a nie co 3 runde?
  • +
  • -
  • 0

#4 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 27.04.2013 13:27

Jest coś takiego, że moge ustalić co jaką runde?

Tak napisałeś, więc podałem Ci w jaki sposób możesz ustalić co jaką rundę to może się wykonywać, a jeżeli chcesz co drugą, robisz tak

public Runda(){
    runda++
    if(runda == 1 || runda == 3 || runda == 5 || runda == 7){
        // COS
    }
}

Nie jestem pewien, czy nie mogło by być po prostu

if(runda == 1 || 3)

, dlatego Ci podałem o taką wersję, ale chyba tak by być nie mogło


Użytkownik Pan Marian edytował ten post 27.04.2013 13:29


#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1985
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 27.04.2013 13:33

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pan Marian"

new runda;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_logevent("Runda", 2, "1=Round_Start")  
	register_event("TextMsg", "reset", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
	register_event("TextMsg", "reset", "a", "2&#Game_C")
}

public Runda()
{
	runda++
	if(runda % 2 == 0)
	{
		//Cos!
	}
}

public reset()
{
	runda = 0
}

To rozwiąże Sprawę ;)


  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.04.2013 13:40

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pan Marian"

new runda;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Runda", 2, "1=Round_Start")
register_event("TextMsg", "reset", "a", "2&#Game_will_restart_in", "2&#Game_C");
}

public Runda()
{
if(!(++runda % 2))
{
//Cos!
}
}

public reset()
{
runda = 0
}

  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#7 Acetone

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:fdgfdg
  • Lokalizacja:fgdg
Offline

Napisano 27.04.2013 15:58

Czyli if(!(++runda % 2)) jest odpowiedzialne, że co 2 runde?
sebul (27.04.2013 16:08):
Tak.

  • +
  • -
  • 0

#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.04.2013 04:03

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych