Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

kompilator- nie kopuluje mi klasy w sma

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 wojtekb97

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:wojtek
  • Lokalizacja:sosnowiec
Offline

Napisano 26.04.2013 11:54

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "małą widocznosć, zmniejszona grawitacja, 5 podskoków";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 120);

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
	cs_set_user_nvg(id, 1);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 4;

	return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 200.1, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}

Zrobiłem tą klase i nie chce mi się skopulować pisze że są jakies błędy a ja robiłem go ze wzorem.. jak ktoś jest mądry niech mi poprawi ten błąd i wrzuci poprawnie


  • +
  • -
  • 0

#2 LuKoIl

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:67
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 26.04.2013 14:29

Spoiler


  • +
  • -
  • 0
Jeśli pomogłem Daj plusika :plus: :) :) :)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych