Wiem, że się czepiam, ale po co tak
public g_Chat(id){
if(g_Vip[id]){
new g_Msg[256],
g_Text[256];
read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
remove_quotes(g_Msg);
if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
replace(g_Msg,charsmax(g_Msg),"*","");
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg);
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
}
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
skoro można tak
public g_Chat(id){
if(g_Vip[id]){
new g_Msg[256],
g_Text[256];
read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
remove_quotes(g_Msg);
if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
ColorChat(i, GREEN, g_Text);
}
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Trzeba by też do powitania vipa wykorzystać "CreateHudSyncObj", bo wydaje mi się, że w nowych pluginach powinno się rezygnować z normalnego używania wiadomości w hud. Reszta raczej dobrze jest zrobiona, choć ja bym jeszcze zmienił sposób wyświetlania
vipów online, tak żeby to nie było w jednej wiadomości, ale przynajmniej w dwóch lub nawet wykorzystał do tego motd, bo tam więcej się mieści za jednym razem. Można by jeszcze w sumie dodać zmienną globalną i tam przypisywać maksymalną ilość graczy na serwerze, bo jak widzę, są robione "pętle z graczami".