Witam!
Wymyśliłem jak zrobić, aby po wybraniu klasy pokazywało nam opis klasy i pytanie czy chcemy ją wybrać(dla pewności).
Postanowiłem że się z Wami tym podzielę.
A więc po kolei:
1. Tworzymy nową zmienną pomiędzy:
new bool:freezetime = true;
a:
public plugin_init()
o nazwie wybrana_klasa, czyli będzie to wyglądać tak:
new bool:freezetime = true; new wybrana_klasa[33] public plugin_init()
2.Odszukujemy funkcję
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
3.Zamieniamy:
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
      return PLUGIN_CONTINUE;
na:
if(item == klasa_gracza[id])
      return PLUGIN_CONTINUE;
4. Usuwamy:
nowa_klasa_gracza[id] = item;
i w miejsce tego dodajemy:
wybrana_klasa[id] = item
5. Tworzymy nowe menu, które w tytule będzie miało opis wybranej klasy i pytanie czy chcemy ją wybrać, czyli tuż pod poprzednim dopisujemy:
new text[513] 
new bronie[320];
for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
{
      if((1<<i) & bronie_klasy[item])
      {
            new weaponname[22];
            get_weaponname(i, weaponname, 21);
            replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
            if(n > 1) 
            add(bronie, charsmax(bronie), ",");
            add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
            n++;
      }
}
format(text, 512, "\rNazwa: \w%s ^n\rOpis: \w%s^n\rBronie: \w%s^n\rInteligencja: \w%i^n\rZdrowie: \w%i^n\rWytrzymalosc: \w%i^n\rKondycja: \w%i^n^n\yCzy chcesz wybrac te klase?",nazwy_klas[item], opisy_klas[item], bronie, inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item]) 
new nmenu = menu_create(text, "WybierzKlase_Handler")
menu_additem(nmenu, "Tak")
menu_additem(nmenu, "Nie")
menu_display(id, nmenu)
Czyli ostatecznie funkcja WybierzKlase_Handle będzie wyglądała tak:
6. Tuż pod funkcją WybierzKlase_Handle tworzymy nową WybierzKlase_Handler, w ten sposób:
public WybierzKlase_Handler(id, menu, item)
7. Do tej nowej funkcji wrzucamy:
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); //aby byl dzwiek przy wybraniu tak/nie if(wybrana_klasa[id] == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) //aby nie wybierało nam nowej klasy jesli ta nowa to ta sama co juz mamy return PLUGIN_CONTINUE;
8.Sprawdzamy co wybrał gracz czyli:
switch(item)
{
      case 0: //jesli wybral TAK...
      {
            nowa_klasa_gracza[id] = wybrana_klasa[id]; //to ustawiamy mu nowa klase taka co wybral
            if(klasa_gracza[id]) //jesli juz ma klase to zmieni mu sie w next rundzie
                  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
            else //jesli nie ma...
            {
                  UstawNowaKlase(id);
                  DajBronie(id);
                  ZastosujAtrybuty(id); //automatycznie ustawi mu sie
             }
      }
      case 1: //Jesli wybral NIE...
      {
            WybierzKlase(id) //To wraca do menu wyboru klasy
      }
}
9. Na koniec do funkcji dopisujemy jeszcze tylko:
return PLUGIN_CONTINUE
Czyli funkcja WybierzKlase_Handler, będzie wyglądać tak:
A całość:
Mam nadzieję, że się przyda, napisałem to bo mówiono mi że jeszcze nikt poprawnie tego nie zrobił, więc chyba jestem pierwszy  Działać na pewno działa, bo testowałem już to u siebie.
 Działać na pewno działa, bo testowałem już to u siebie.


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
	 
					

 (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy)
 (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy) 
				
				








 
  
		 
		