Temat już był ale ktoś zamknął jeżeli nie został mój problem rozwiązany ![]()
Tak jak w temacie chciałbym żeby moja klasa miała tylko AWP bez Glocka i UPS (Te startowe)...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź bulka , 18.04.2013 21:49
Do public plugin_init
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
I na koniec sma daj:
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_AWP)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_awp");
}
Przykładowa klasa:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "Ma tylko AWp";
new const bronie = 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;
new ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_AWP)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_awp");
}
Przejdź do postu
Napisano 18.04.2013 21:35
Temat już był ale ktoś zamknął jeżeli nie został mój problem rozwiązany ![]()
Tak jak w temacie chciałbym żeby moja klasa miała tylko AWP bez Glocka i UPS (Te startowe)...
Napisano 18.04.2013 21:49 Najlepsza odpowiedź
Do public plugin_init
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
I na koniec sma daj:
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_AWP)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_awp");
}
Przykładowa klasa:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "Ma tylko AWp";
new const bronie = 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;
new ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_AWP)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_awp");
}
Pomogłem? Kliknij 
DarkGL to mój autorytet
Robie klasy na zamówienie (pisz na pw)
Paczka perków do cod moda Link: http://amxx.pl/topic...bulka-z-maslem/
Napisano 18.04.2013 23:12
Dziękuje teraz można zamknąć ![]()
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych