public player_attack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
{
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker)
return HAM_IGNORED
if(get_user_team(victim) == 2 && get_user_team(attacker) == 2)
return HAM_SUPERCEDE
if(get_user_team(victim) == 1 && get_user_team(attacker) == 1 && !walcz_gracza[victim] && !walcz_gracza[attacker])
return HAM_SUPERCEDE
if(!(get_user_team(victim) == 1 && get_user_team(attacker) == 1 && walcz_gracza[victim] && walcz_gracza[attacker]))
return HAM_SUPERCEDE
return HAM_IGNORED
}//walcz_tt = walka wszystkich//walcz_gracza = walka jednego gracza z jakaś 2 osobą z włączona zmienną walcz_gracza[id]


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









