jak dodac do tego pluginu to zeby jak ktos awansuje to zeby mu dodawwalo expa?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

[ROZWIĄZANE] jak dodac xp za awans rangi bf?
Temat rozp.
Rocketfuel
, 02.04.2013 09:05
7 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 03.04.2013 20:26
#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <codmod>
new ranganum[27];
new ranga[][] =
{
"Brak",
"Szeregowy",
"Starszy Szeregowy",
"Kapral",
"Starszy Kapral",
"Plutonowy",
"Starszy Plutonowy",
"Sierzant",
"Sierzant Sztabowy",
"Starszy Sierzant",
"Starszy Sierzant Sztabowy",
"Mlodszy Chorazy",
"Mlodszy Chorazy Sztabowy",
"Chorazy",
"Starszy Chorazy",
"Chorazy Sztabowy",
"Starszy Chorazy Sztabowy",
"Podporucznik",
"Porucznik",
"Kapitan",
"Major",
"Podpulkownik",
"Pulkownik",
"General Brygady",
"General Dywizji",
"General Broni",
"General"
}
new rangaxp[27] =
{
0,
20,
80,
180,
300,
450,
600,
780,
890,
1000,
1150,
1400,
1690,
1900,
2200,
2600,
3000,
4000,
4700,
6500,
8500,
11000,
15000,
25000,
35000,
50000,
99999
}
new xptoadd;
public plugin_init()
{
register_plugin("BF Ranks", "0.1", "Rivit");
register_event( "ResetHUD", "eventUpdateStatus", "be");
register_event( "StatusValue", "eventUpdateStatus", "be", "1=1" ,"2=0");
xptoadd = register_cvar("cod_xp_awans", "10")
}
public eventUpdateStatus(id)
{
if(is_user_bot(id))
return;
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)
while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]])
{
ranganum[id]++
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+get_pcvar_num(xptoadd))
client_print(id, print_chat, "*** Wlasnie awansowales na: %s (+%i Expa) ***", ranga[ranganum[id]], get_pcvar_num(xptoadd));
}
showStatus(id, "Zabicia: %d/%d Stopien: %s", stats[0], rangaxp[ranganum[id]], ranga[ranganum[id]]);
}
stock showStatus(id, const szStatus[], ...)
{
new szBuffer[128];
vformat(szBuffer, 127, szStatus, 3);
static msgStatusText = 0;
if(!msgStatusText)
msgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
message_begin(MSG_ONE, msgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(szBuffer);
message_end();
}
Ilość expa ustawiasz cvarem cod_xp_awans
#3
Napisano 04.04.2013 10:56
super. ale czy mozna zrobic tak ze np.
awansyje na range nr2 i dostaje 3k expa
potem awansuje na range nr 3 i dostaje 8k expa
zeby nie zawsze dostawalo sie tyle samo
zeby bylo tak np
awansyje na range nr2 i dostaje 3k expa
potem awansuje na range nr 3 i dostaje 8k expa
zeby nie zawsze dostawalo sie tyle samo
zeby bylo tak np
new addtoxp[27] = { 0, 2000, 8000, 18000, 30000, 45000, 60000, 78000, 89000, 100000, 1150, 1400, 1690, 1900, 2200, 2600, 3000, 4000, 4700, 6500, 8500, 11000, 15000, 25000, 35000, 50000, 99999 }
#4
Napisano 04.04.2013 20:50
Spróbuj tego:
Nie testowałem czy podziała, ile expa i gdzie to chyba wiesz jak ustawić?
#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <codmod>
new ranganum[27];
new ranga[][] =
{
"Brak",
"Szeregowy",
"Starszy Szeregowy",
"Kapral",
"Starszy Kapral",
"Plutonowy",
"Starszy Plutonowy",
"Sierzant",
"Sierzant Sztabowy",
"Starszy Sierzant",
"Starszy Sierzant Sztabowy",
"Mlodszy Chorazy",
"Mlodszy Chorazy Sztabowy",
"Chorazy",
"Starszy Chorazy",
"Chorazy Sztabowy",
"Starszy Chorazy Sztabowy",
"Podporucznik",
"Porucznik",
"Kapitan",
"Major",
"Podpulkownik",
"Pulkownik",
"General Brygady",
"General Dywizji",
"General Broni",
"General"
}
new rangaxp[27] =
{
0,
20,
80,
180,
300,
450,
600,
780,
890,
1000,
1150,
1400,
1690,
1900,
2200,
2600,
3000,
4000,
4700,
6500,
8500,
11000,
15000,
25000,
35000,
50000,
99999
}
new rangaxpadd[27] =
{
0,
20,
80,
180,
300,
450,
600,
780,
890,
1000,
1150,
1400,
1690,
1900,
2200,
2600,
3000,
4000,
4700,
6500,
8500,
11000,
15000,
25000,
35000,
50000,
99999
}
public plugin_init()
{
register_plugin("BF Ranks", "0.1", "Rivit");
register_event( "ResetHUD", "eventUpdateStatus", "be");
register_event( "StatusValue", "eventUpdateStatus", "be", "1=1" ,"2=0");
}
public eventUpdateStatus(id)
{
if(is_user_bot(id))
return;
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)
while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]])
{
ranganum[id]++
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+rangaxpadd[ranganum[id]])
client_print(id, print_chat, "*** Wlasnie awansowales na: %s (+%i Expa) ***", ranga[ranganum[id]], rangaxpadd[ranganum[id]]);
}
showStatus(id, "Zabicia: %d/%d Stopien: %s", stats[0], rangaxp[ranganum[id]], ranga[ranganum[id]]);
}
stock showStatus(id, const szStatus[], ...)
{
new szBuffer[128];
vformat(szBuffer, 127, szStatus, 3);
static msgStatusText = 0;
if(!msgStatusText)
msgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
message_begin(MSG_ONE, msgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(szBuffer);
message_end();
}
Nie testowałem czy podziała, ile expa i gdzie to chyba wiesz jak ustawić?
#8
Napisano 06.04.2013 13:27
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych