Napisałem sklep do COD`a i gdy ja go kompiluje wyskakuje mi błąd:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team sklep2perki.sma(207) : error 088: number of arguments does not match definition sklep2perki.sma(218) : error 088: number of arguments does not match definition 2 Errors. Could not locate output file sklep2perki.amxx (compile failed).
Jak ktoś by mógł proszę to skompilować
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by Majko:P", "1.0", "Majko:P");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
register_clcmd("say /s", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yMajko:P");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r1500$");//1
menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r3000$");//2
menu_additem(menu, "Tramal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6000$");//3
menu_additem(menu, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r16000$");//4
menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r16000$");//5
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r16000$");//6
menu_additem(menu, "Losuj perk#1 \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r4000$");//7
menu_additem(menu, "Losuj perk#2 \r[Dostajesz losowy perk slotu 2] \yKoszt: \r4000$");//7
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 1500)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Uleczono Cie o 10 hp!");
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 3000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Uleczono Cie o 25 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 6000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Uleczono Cie o 50 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
set_user_gravity(id, 0.5);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Skaczesz wyzej!");
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);
switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(5000,16000);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,55);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,30);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Straciles %i HP!", healthbonus);
}
case 8:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(5000,16000);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, 16000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
}
}
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Masz za malo kasy!");
}
case 5:
{
if(kasa >= 16000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(5000, 16000);
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Masz za malo kasy!");
}
case 6:
{
if(kasa >= 4000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-4000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3] Kupiles losowy perk !");
}
if(kasa < 4000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3] Masz za mało kasy");
}
case 7:
{
if(kasa >= 4000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-4000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3] Kupiles losowy perk !");
}
if(kasa < 4000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW3] Masz za mało kasy");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty
sklep.amxx












