Napisałem sklep do COD`a i gdy ja go kompiluje wyskakuje mi błąd:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team sklep2perki.sma(207) : error 088: number of arguments does not match definition sklep2perki.sma(218) : error 088: number of arguments does not match definition 2 Errors. Could not locate output file sklep2perki.amxx (compile failed).
Jak ktoś by mógł proszę to skompilować

Spoiler
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("CodShop by Majko:P", "1.0", "Majko:P"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); register_clcmd("say /s", "Sklep"); } public Sklep(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "\rSklep by \yMajko:P"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r1500$");//1 menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r3000$");//2 menu_additem(menu, "Tramal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6000$");//3 menu_additem(menu, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r16000$");//4 menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r16000$");//5 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r16000$");//6 menu_additem(menu, "Losuj perk#1 \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r4000$");//7 menu_additem(menu, "Losuj perk#2 \r[Dostajesz losowy perk slotu 2] \yKoszt: \r4000$");//7 menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cs_get_user_money(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 1500) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+10); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1500); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Uleczono Cie o 10 hp!"); } if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1500); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= 3000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+25); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Uleczono Cie o 25 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 6000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+50); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-6000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Uleczono Cie o 50 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-6000); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 16000) { cs_set_user_money(id, kasa-16000); set_user_gravity(id, 0.5); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Skaczesz wyzej!"); } if(kasa < 16000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Masz za malo kasy!"); } case 4: { if(kasa >= 16000) { cs_set_user_money(id, kasa-16000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Wygrales kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Wygrales super kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(5000,16000); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,55); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(10,30); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Straciles %i HP!", healthbonus); } case 8: client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(5000,16000); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cs_set_user_money(id, 16000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!"); } } } if(kasa < 16000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Masz za malo kasy!"); } case 5: { if(kasa >= 16000) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(5000, 16000); cs_set_user_money(id, kasa-16000); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Dostales %i EXP'a!", losowy); } if(kasa < 16000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW3]Masz za malo kasy!"); } case 6: { if(kasa >= 4000) { cs_set_user_money(id, kasa-4000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3] Kupiles losowy perk !"); } if(kasa < 4000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW3] Masz za mało kasy"); } case 7: { if(kasa >= 4000) { cs_set_user_money(id, kasa-4000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW3] Kupiles losowy perk !"); } if(kasa < 4000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW3] Masz za mało kasy"); } } return PLUGIN_CONTINUE; }