Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Modyfikacja klasy kusznik


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 25.03.2013 18:56

Chcialbym by w tej klasie zostalo dodane :
-widocznosc w 10% gdy kuca z kusza
-2 skoki
-ma byc na ADMIN_LEVEL_C


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define PLUGIN "Kusznik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new bool:ma_kusze[32];
new ilosc_beltow[32];
new bool:ma_klase[32];

new const opis[] = "Posiada Kusze. Widoczny w 10% gdy kuca z nim + 2 Skoki";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45;
new const zdrowie = 8;
new const kondycja = 4;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 1;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(PLUGIN, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_touch("Belt", "*" , "DotykBeltu");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Res", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazInfo");

}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ilosc_beltow[id] = 6;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public PokazInfo(id)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
  return PLUGIN_CONTINUE;

new text[512]
format(text,511,"Ilosc Beltow: %d",ilosc_beltow[id])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Res(id)
{
ilosc_beltow[id] = 50;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
precache_model("models/QTM_CodMod/belt.mdl")
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2)

if(weapon == CSW_KNIFE && ma_klase[id])
{
  entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
  ma_kusze[id] = true;
}
else
  ma_kusze[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id]))
{
  StworzBelt(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public StworzBelt(id)
{

if (!is_user_alive(id) || !ilosc_beltow[id])
  return PLUGIN_CONTINUE

ilosc_beltow[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; 
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Belt");
entity_set_model(Ent, "models/QTM_CodMod/belt.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykBeltu(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
  return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 10.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
  new pid = entlist[i];
 
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
 
  new hp = get_user_health(pid)
 
  ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1);
}
remove_entity(ent);
}


  • +
  • -
  • 0

#2 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 27.03.2013 20:20

refresh
  • +
  • -
  • 0

#3 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 29.03.2013 14:16

refresh .
  • +
  • -
  • 0

#4 koong

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:209
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 29.03.2013 21:37

dodane sprawdź czy działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_3A3A3A_3A3A3A_F19A15_111111.png

#5 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 29.03.2013 22:59

Dziekuje za fatyge. Ale gdy ktos wybiera klase lecz nie ma do niej uprawnien to i gdy wybierze inna klase to ma na nozu kusze i belty.
  • +
  • -
  • 0

#6 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 31.03.2013 11:19

ref
  • +
  • -
  • 0

#7 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 31.03.2013 11:45

Masz :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych