Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kupno raz na rundę oraz następne menu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maruda515

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:się nie zmienia
Offline

Napisano 24.03.2013 13:13

Cześć! Mam pytanie, jak zablokować kupno bronii po zakupie na rundę(w której zakupiono)? Czyli można kupić raz na rundę.

Tylko, że raz można kupić pistolet, raz można shotguna (mam jakiś problem z dodaniem tego menu)
Możecie mi powiedzieć gdzie co umieścić, żeby działało?

Przy kompilacji tego
wyskakują mi 2 errory :
testujemy.sma(89) : error 029: invalid expression, assumed zero
testujemy.sma(89) : error 017: undefined symbol "menu3_handle"

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 24.03.2013 14:31

Kodu nawet nie czytam, jest po prostu nieczytelny i sam pewnie się w nim gubisz. Ludzie projektujący języki programowania po coś wcięcia wymyślili! Edytuj to, zrób ładne wcięcia i wtedy ktoś Ci pomoże, bo teraz nawet nie wiadomo co do czego jest.
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 Maruda515

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:się nie zmienia
Offline

Napisano 24.03.2013 14:49

Sorki, tutaj jest krótka wersja, ale errory dalej mam z menu3.

#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init()
{
register_plugin("Sklep", "0.1", "Maruda")
register_clcmd("say /test", "cmd_test")
}
public cmd_test(id)
{
new menu = menu_create("Menu1", "menu1_hanlde")
menu_additem(menu, "Pistolet1")
menu_additem(menu, "Pistolet2")
menu_display(id, menu)
}
public menu1_handle(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0: menu2(id)

}
case 1: menu3 (id)
}
public menu2(id)
{
new menu = menu_create("Pistolet1", "menu2_handle")
menu_additem(menu, "DGL")
menu_display(id, menu)
}
public menu2_handle(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");

}
}
public menu3 (id)
{
new menu = menu_create("Pistolet2", "menu3_handle")
menu_additem(menu, "DGL")
menu_display(id,menu)
}
public menu3_handle(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");

}
}
}
}
}


Errory:
aro.sma(23) : warning 217: loose indentation
aro.sma(23) : error 014: invalid statement; not in switch
aro.sma(23) : warning 215: expression has no effect
aro.sma(23) : error 001: expected token: ";", but found ":"
aro.sma(23) : error 029: invalid expression, assumed zero
aro.sma(23) : fatal error 107: too many error messages on one line
  • +
  • -
  • 0

#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 24.03.2013 15:09

Linia 23: masz case poza switchem. Przenieś go przed klamrę zamykającą, znajdującą się linię wyżej. Na końcu pliku masz 2 klamry zamykające za dużo.
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#5 Maruda515

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:się nie zmienia
Offline

Napisano 24.03.2013 15:45

Niestety dalej mam jakieś errory.

Oto kod:

#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init()
{
register_plugin("Sklep", "0.1", "Maruda")
register_clcmd("say /test", "cmd_test")
}
public cmd_test(id)
{
new menu = menu_create("Menu1", "menu1_hanlde")
menu_additem(menu, "Pistolet1")
menu_additem(menu, "Pistolet2")
menu_display(id, menu)
}
public menu1_handle(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0: menu2(id)

case 1: menu3 (id)
}
}
public menu2(id)
{
new menu = menu_create("Pistolet1", "menu2_handle")
menu_additem(menu, "DGL")
menu_display(id, menu)
}
public menu2_handle(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");

}
}
public menu3 (id)
{
new menu = menu_create("Pistolet2", "menu3_handle")
menu_additem(menu, "DGL")
menu_display(id,menu)
}
public menu3_handle(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");

}
}
}


  • +
  • -
  • 0

#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 24.03.2013 16:02

To podaj może te błędy?
Znów wcięcia rozwaliłeś. PILNUJ TEGO! Bo sam będziesz się we własnym kodzie gubił!
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#7 Maruda515

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:się nie zmienia
Offline

Napisano 24.03.2013 16:41

aro.sma(14) : warning 217: loose indentation

aro.sma(22) : error 017: undefined symbol "menu3"

aro.sma(41) : warning 217: loose indentation

aro.sma(41) : error 029: invalid expression, assumed zero

aro.sma(41) : error 017: undefined symbol "menu3"

aro.sma(47) : error 029: invalid expression, assumed zero

aro.sma(47) : error 017: undefined symbol "menu3_handle"

aro.sma(60) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"

Kawon (26.03.2013 17:13):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

  • +
  • -
  • 0

#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 24.03.2013 18:12

menu2_handle masz nie zamknięte. Brak jednej klamry.
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#9 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 24.03.2013 18:46


#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init()
{
register_plugin("Sklep", "0.1", "Maruda")
register_clcmd("say /test", "cmd_test")
}
public cmd_test(id)
{
new menu = menu_create("Menu1", "menu1_hanlde")
menu_additem(menu, "Pistolet1")
menu_additem(menu, "Pistolet2")
menu_display(id, menu)
}
public menu1_handle(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0: menu2(id)

case 1: menu3 (id)
}
}
public menu2(id)
{
new menu = menu_create("Pistolet1", "menu2_handle")
menu_additem(menu, "DGL")
menu_display(id, menu)
}
public menu2_handle(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");

}
}
}
public menu3 (id)
{
new menu = menu_create("Pistolet2", "menu3_handle")
menu_additem(menu, "DGL")
menu_display(id,menu)
}
public menu3_handle(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");

}
}
}

Dodałem tę klamrę i poprawiłem wcięcia, jakiego używasz edytora? W większości poprawa tabulacji to jedno kliknięcie...
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#10 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.03.2013 19:14

Jeśli menu tworzy się dla każdego gracza oddzielnie, to należy je usuwać.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#11 Maruda515

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:się nie zmienia
Offline

Napisano 24.03.2013 19:17

Używam Amxx studio.
  • +
  • -
  • 0

#12 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 24.03.2013 19:47

W amxx studio: Tools -> Indenter
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych