Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z plikiem .inc?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 21.03.2013 20:31

Siemka, mam problem z plikiem .inc sypie mi takimi logami:

L 03/21/2013 - 20:16:49: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 03/21/2013 - 20:16:49: [AMXX] Plugin "mod.amxx" failed to load: Module/Library "mod" required for plugin. Check modules.ini.
L 03/21/2013 - 20:16:49: [AMXX] Plugin "zabawa.amxx" failed to load: Module/Library "mod" required for plugin. Check modules.ini.
L 03/21/2013 - 20:16:50: [nextmap.amxx] WARNING: Couldn't find a valid map or the file doesn't exist (file "mapcycle.txt")


O co z tym chodzi?

Include zacząłem od:

#if defined _mod_included
#endinput
#endif
#define _mod_included

#pragma library "mod"

//dalszy kod


Nie wiem czy plik .inc trzeba jeszcze do kompilatora dodać?

Jeżeli ktoś ma pisać o temacie http://amxx.pl/topic/20034-natywy/ to niech lepiej nie pisze, bo bardzo dokładnie go przeczytałem, ale w nim nie ma nic opisanego o tym błędzie
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 21.03.2013 22:07

Który plugin udostępnia natyw? Albowiem plugin udostępniający musi być wpisany wyżej w plugins.ini niż te, które korzystają z owego natywu. Jeżeli to nie pomaga to będziesz musiał raczej ujawnić kod natywów.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.03.2013 22:34

Albowiem plugin udostępniający musi być wpisany wyżej w plugins.ini niż te, które korzystają z owego natywu.

A kto Ci takich głupot naopowiadał? Plugin udostępniający natyw, nie musi być wyżej w plugins.ini od pluginów, które z tych natywów korzystają.

Co do problemu, ja bym zaczął od ponownego skompilowania każdego pluginu i wgrania plików amxx na serwer. Jak to nie pomoże, to wzoruj się na tym

Plik inc
#if defined _diablomod_included
#endinput
#endif
#define _diablomod_included

#pragma reqlib DiabloNatives
#if !defined AMXMODX_NOAUTOLOAD
#pragma loadlib DiabloNatives
#endif


plik sma
public plugin_natives() {
register_library("DiabloNatives");
}

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 21.03.2013 22:57

A co to oznacza?
#if !defined AMXMODX_NOAUTOLOAD

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#5 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 22.03.2013 02:01

Czyli mam rozumieć, że do kożdego pluginu, który używa pliku .inc mam dopisać

#include <mod>


public plugin_natives() {
register_library("DiabloNatives");
}


To tylko przykłady, które podał sebul, i wtedy powinno śmigać?
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.03.2013 03:47

Czyli mam rozumieć, że do kożdego pluginu, który używa pliku .inc mam dopisać

#include <mod>


public plugin_natives() {
register_library("DiabloNatives");
}


To tylko przykłady, które podał sebul, i wtedy powinno śmigać?

Nie, "plugin_natives" tylko do pluginu, gdzie rejestrujesz natywy.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 22.03.2013 10:21

No to w moim wypadku do wszystkich pluginów. Masz +

Można zamknąć
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#8 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 22.03.2013 14:53

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych