Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada podniesienia broni nie mojej


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 19.03.2013 19:59

Siemka, robię sobie moda JB ale chce zrobić ze jeżeli gracz wybierze w menu tam bron długa AK-47 i krotka USP i gracz w tej chwili nie może podnieść innej broni niż AK-47 i USP. Oraz dostaje niekończące amunicje.
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 19.03.2013 20:11

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "d0naciak"





public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_forward(FM_Touch, "fw_Touch");

}



public fw_Touch(iEnt, id)

{

    if(!is_user_connected(id) || !pev_valid(iEnt))

        return FMRES_IGNORED;

        

    new szModel[32];

    pev(iEnt, pev_model, szModel, 31);

    

    if(equal(szModel, "weaponbox") || equal(szModel, "armoury_entity") || pev(iEnt, pev_owner) != id || containi(szModel, "w_backpack") == -1)

        return FMRES_SUPERCEDE;

        

    return FMRES_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych