Chodzi o to że np. kiedy zmienna func = 1 to po starcie rundy ma zmienić się na 0.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak zrobić autozmienianie zmiennej przy starcie rundy?
#1
Posted 18.05.2009 13:46
#2
Posted 18.05.2009 13:49
Skorzystaj z eventów.
Tu masz trochę opisanych http://amxx.pl/viewtopic.php?t=2177
#3
Posted 18.05.2009 14:00
Przykład:
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("test", "Function") } public Function(id) { new cel, cialo, func; get_user_aiming(id, cel, cialo, 111) if(cel) func = 1 }
Jeżeli coś źle z kodem to proszę mnie poprawić
#4
Posted 18.05.2009 14:15
#include <amxmodx> new func; public plugin_init() { register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR"); register_clcmd("test", "Function"); register_logevent("runda", 2, "1=Round_Start"); } public Function(id) { new cel, cialo; get_user_aiming(id, cel, cialo, 111); if(cel){ func = 1; } } public runda(){ func = 0; }
ale to tylko zadziała wtedy gdy będziesz celował w gościa i wpiszesz komende test , ps kompilator wywali błąd bo zmienna func nie jest używana , a z tym średnikiem na końcu to albo go wstawiasz na zakończenie każdej czynności albo w ogóle bo nie estetycznie wygląda
#5
Posted 18.05.2009 14:26
register_logevent("runda", 2, "1=Round_Start");
#6
Posted 18.05.2009 14:32
I tu też masz http://www.amxmodx.o...p?go=func&id=27Tu masz trochę opisanych http://amxx.pl/viewtopic.php?t=2177
#7
Posted 18.05.2009 16:46
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("test", "Function") } public Function(id) { new cel, cialo, func get_user_aiming(id, cel, cialo, 111) if(cel) func[cel] = 1 }
Chce aby wszystkie obiekty na które nacelowałem miały od nowej rundy func[cel] = 0
#8
Posted 18.05.2009 16:52
powiedz co chcesz wykombinować to będzie łatwiej.
#9
Posted 18.05.2009 16:58
ale obiekty czyli gracze ?
powiedz co chcesz wykombinować to będzie łatwiej.
tak, gracze.
#10
Posted 18.05.2009 17:03
#include <amxmodx> #define MAXUSERS 32 new func[MAXUSERS+1]; public plugin_init() { register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR"); register_clcmd("test", "Function"); register_logevent("runda", 2, "1=Round_Start"); } public Function(id) { new cel, cialo; get_user_aiming(id, cel, cialo, 111); if (cel) { func[cel] = 1; } } public runda() { for (new i=1; i<=MAXUSERS; i++) { func[i] = 0; } }ale i tak pewnie chciałbyś tak zrobić dla każdego gracza a nie globalnie ?
#11
Posted 18.05.2009 17:10
#12
Posted 18.05.2009 17:13
ale i tak pewnie chciałbyś tak zrobić dla każdego gracza a nie globalnie ?
No, chciał bym zobaczyć wersję dla każdego gracza o ile jest to możliwe.
#13
Posted 18.05.2009 17:30
a nie denerwuj mnie już miczu bo nie wyspany jestem (tamten kod poprawiłem)Pavulon, tak by bylo jasne, twoja wersja jest dla serwera z max 31 graczami :F
A ten drugi to mniej więcej coś takiego:
#include <amxmodx> #define MAXUSERS 32 new func[MAXUSERS+1][MAXUSERS+1]; public plugin_init() { register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR"); register_clcmd("test", "Function"); register_logevent("runda", 2, "1=Round_Start"); } public Function(id) { new cel, cialo; get_user_aiming(id, cel, cialo, 111); if (cel) { func[id][cel] = 1; } } public runda() { for (new i=1; i<=MAXUSERS; i++) { for (new j=1; j<=MAXUSERS; j++) { func[i][j] = 0; } } }dla każdego gracza zapisane kogo namierzył, a poprzednie tylko zapisywało kto został namierzony
#14
Posted 18.05.2009 17:33
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users