Potrzebuje gotowego sma na pro sniper który będzie mial 3 rakietki szybki, mial mp5 i awp 1/2
ja zrobilem plik sma ale nie udaje mi się zrobić awp 1/2, tylko robie 1/2 deagle, mp5, awp.
więc potrzebuje do tego kodu jeszcze awp 1/2 tylko
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
	
new const nazwa[]   = "Pro Sniper";
new const opis[]	= "mp5, awp 1/2, 3 rakietki, szybki, 140 hp";
new const bronie	= (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
	
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
}
public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Pro Sniper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
  
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}
		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;
				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
				new Ent = create_entity("info_target");
				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
				vAngle[0] *= -1.0;
				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}
public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}
kolejna sprawa do ninja która by miala 2x dmg na scoucie, zrobilem ninje malo widzialna, mala grawitacja, 5 podskoków,
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
	
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]	= "scout 2x dmg, deagle, mala widzialnosc, mala grawitacja, 5 podskoków, 140 hp";
new const bronie	= (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
	
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
  
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 140);
	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
  
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	
	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 5;
	return FMRES_IGNORED;
}
Potrzebuje też inżyniera ale już nie wiem jak zrobić chodzi o to żeby mial dzialko sendry gun z mw2, 2 miny, dzialko zależne od inteligencji, bron m3, deagle, kondycja 15, i non premium
Potrzebuje już gotowe pliki .sma
Z góry dziękuje
					
					
					
				
				
				
				Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
Guest Message by DevFuse
       
 
	
Problem z klasami
		 Temat rozp. wojtekb97, 10.03.2013 20:26
	
	
	
	
		
			Brak odpowiedzi do tego tematu
		
	
		
	Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
					









