Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.02.2013 21:06
Nazwa:Kocur
Inteligencja:25
zdrowie:30
wytrzymałość:
kondycja:-30
Bronie:m249,he,flesh,dymny.
Opis:Widzi Miny.
Nazwa:Mroczny kocur (Klasa Od 750lev Na klasie Kocur)
Inteligencja:
zdrowie:40
wytrzymałość:
kondycja:45
Bronie:m249
Opis:Podczas kucania ma 90% niewidzialnosc.
Nazwa:Wsparcie Ogniowe
Inteligencja:10
zdrowie:30
wytrzymałość:50
kondycja:90
Bronie:Mp5nawy
Opis:Posiada 4rakiety ktore zadaja 100dmg(+inteligencja)
Nazwa:Shaman (Klasa od 650lev na klasie wsparcie ogniowe)
Inteligencja:30
zdrowie:100
wytrzymałość:25
kondycja:70
Bronie:P90
Opis:Masz nieskaczona ilosc rakiet ktore mozesz uzywac co 10sek jednej.
Nazwa:Saper
Inteligencja:
zdrowie:10
wytrzymałość:20
kondycja:50
Bronie:P90
Opis:Posiada 3miny ktore zadaja 100dmg
Nazwa:Szkolony Saper (Klasa od 650lev na klasie saper )
Inteligencja:
zdrowie:
wytrzymałość:20
kondycja:5
Bronie:P90
Opis:Posiada 5min ktore zadaja 200dmg(+inteligencja).
Nazwa:Rusher
Inteligencja:10
Zdrowe:
Wytrzymałość:
Kondycja:55
Bronie:m3
Opis: Ma Blezik ammo.
Nazwa:Mistrz Rushu (Klasa od 750lev na klasie rusher)
Inteligencja:5
Zdrowie:
Wytrzymałość:
Kondycja:60
Bronie:xm1014,m3
Opis:1/16 z XM1014 Oraz Blezik ammo.
Nazwa:Admiral
Inteligencja:5
Zdrowie:50
Wytrzymałość:
Kondycja:100
Bronie:famas, flesh, he, dymny.
Opis:Podwojny skok,50hp oraz pełny magazynek za fraga, ma 5he i 1/5z he.
Nazwa:Doon (klasa od 600lev na klasie admirał)
Inteligencja:0
Zdrowie:30
Wytrzymałość:20
Kondycja:38
Bronie:he, famas
Opis:Ma podwojny skok,100hp oraz pełny magazynek za kazde zabojstwo.50ammo oraz 1/2 z he.
Nazwa:Szturmowiec
Inteligencja:0
Zdrowie:40
Wytrzymałość:
Kondycja:28
Bronie:M4A1
Opis:Posiada M4 i he oraz 140hp bazowe.
Nazwa:Viper (Klasa od 700lev na klasie szturmowiec)
Inteligencja:0
Zdrowie:80
Wytrzymałość:100
Kondycja:90
Bronie:M4A1, HE
Opis:Nieskoniczone ammo.
Nazwa:Elektryk
Inteligencja:5
Zdrowie:20
Wytrzymałość:50
Kondycja:10
Bronie:sg550
Opis:Ma 2 błyskawiece. (Uzycie. klawisz E)
Nazwa:Mr.Wisp (Klasa od 750lev na klasie Elektryk)
Inteligencja:20
Zdrowie:80
Wytrzymałość:20
Kondycja:50
Bronie:M249, M4A1
Opis:Ma 4 blyskawiece. (Uzycie. Klawisz E), ktore zadaja 200dmg.
Nazwa:Czolgista
Inteligencja:
Zdrowie:
Wytrzymałość:-10
Kondycja:30
Bronie:P228
Opis:Dostaje bazuke za P228.
Nazwa:Rezor (klasa od 550lev na klasie czolgsita)
Inteligencja:10
Zdrowie:30
Wytrzymałość:-1
Kondycja:30
Bronie:P228, Gaiil
Opis:Dostaje bazuke za P228.
Nazwa:Straznik
Inteligencja:10
Zdrowie:20
Wytrzymałość:10
Kondycja:40
Bronie:He, MP5navy, Flesh
Opis:Może postawić 3 repliki, ktore odbijaja obrazenia.
Nazwa:Nocny Straznik (Klasa od 650lev na klasie Straznik)
Inteligencja:99
Zdrowie:20
Wytrzymałość:10
Kondycja:40
Bronie:He, MP5navy, Flesh
Opis:Może postawic 6replik, ktore odbijaja obrazenia.
Nazwa:Medyk
Inteligencja
Zdrowie:20
Wytrzymałość:20
Kondycja:15
Bronie:sg552
Opis:Posiada 5apteczek.
Nazwa:Dr.House (klasa od 600lev na klasie medyk)
Inteligencja
Zdrowie:20
Wytrzymałość:50
Kondycja:45
Bronie:sg552
Opis:Posiada 5apteczek i moze wskrzeszac
Prosił bym aby klasy awansami były sprawdzane przez kompilator przed wrzuceniem jej tutaj bo chce żeby nie było żadnych komplikacji. Każdą klase wynagradzam +.
Inteligencja:25
zdrowie:30
wytrzymałość:
kondycja:-30
Bronie:m249,he,flesh,dymny.
Opis:Widzi Miny.
Nazwa:Mroczny kocur (Klasa Od 750lev Na klasie Kocur)
Inteligencja:
zdrowie:40
wytrzymałość:
kondycja:45
Bronie:m249
Opis:Podczas kucania ma 90% niewidzialnosc.
Nazwa:Wsparcie Ogniowe
Inteligencja:10
zdrowie:30
wytrzymałość:50
kondycja:90
Bronie:Mp5nawy
Opis:Posiada 4rakiety ktore zadaja 100dmg(+inteligencja)
Nazwa:Shaman (Klasa od 650lev na klasie wsparcie ogniowe)
Inteligencja:30
zdrowie:100
wytrzymałość:25
kondycja:70
Bronie:P90
Opis:Masz nieskaczona ilosc rakiet ktore mozesz uzywac co 10sek jednej.
Nazwa:Saper
Inteligencja:
zdrowie:10
wytrzymałość:20
kondycja:50
Bronie:P90
Opis:Posiada 3miny ktore zadaja 100dmg
Nazwa:Szkolony Saper (Klasa od 650lev na klasie saper )
Inteligencja:
zdrowie:
wytrzymałość:20
kondycja:5
Bronie:P90
Opis:Posiada 5min ktore zadaja 200dmg(+inteligencja).
Nazwa:Rusher
Inteligencja:10
Zdrowe:
Wytrzymałość:
Kondycja:55
Bronie:m3
Opis: Ma Blezik ammo.
Nazwa:Mistrz Rushu (Klasa od 750lev na klasie rusher)
Inteligencja:5
Zdrowie:
Wytrzymałość:
Kondycja:60
Bronie:xm1014,m3
Opis:1/16 z XM1014 Oraz Blezik ammo.
Nazwa:Admiral
Inteligencja:5
Zdrowie:50
Wytrzymałość:
Kondycja:100
Bronie:famas, flesh, he, dymny.
Opis:Podwojny skok,50hp oraz pełny magazynek za fraga, ma 5he i 1/5z he.
Nazwa:Doon (klasa od 600lev na klasie admirał)
Inteligencja:0
Zdrowie:30
Wytrzymałość:20
Kondycja:38
Bronie:he, famas
Opis:Ma podwojny skok,100hp oraz pełny magazynek za kazde zabojstwo.50ammo oraz 1/2 z he.
Nazwa:Szturmowiec
Inteligencja:0
Zdrowie:40
Wytrzymałość:
Kondycja:28
Bronie:M4A1
Opis:Posiada M4 i he oraz 140hp bazowe.
Nazwa:Viper (Klasa od 700lev na klasie szturmowiec)
Inteligencja:0
Zdrowie:80
Wytrzymałość:100
Kondycja:90
Bronie:M4A1, HE
Opis:Nieskoniczone ammo.
Nazwa:Elektryk
Inteligencja:5
Zdrowie:20
Wytrzymałość:50
Kondycja:10
Bronie:sg550
Opis:Ma 2 błyskawiece. (Uzycie. klawisz E)
Nazwa:Mr.Wisp (Klasa od 750lev na klasie Elektryk)
Inteligencja:20
Zdrowie:80
Wytrzymałość:20
Kondycja:50
Bronie:M249, M4A1
Opis:Ma 4 blyskawiece. (Uzycie. Klawisz E), ktore zadaja 200dmg.
Nazwa:Czolgista
Inteligencja:
Zdrowie:
Wytrzymałość:-10
Kondycja:30
Bronie:P228
Opis:Dostaje bazuke za P228.
Nazwa:Rezor (klasa od 550lev na klasie czolgsita)
Inteligencja:10
Zdrowie:30
Wytrzymałość:-1
Kondycja:30
Bronie:P228, Gaiil
Opis:Dostaje bazuke za P228.
Nazwa:Straznik
Inteligencja:10
Zdrowie:20
Wytrzymałość:10
Kondycja:40
Bronie:He, MP5navy, Flesh
Opis:Może postawić 3 repliki, ktore odbijaja obrazenia.
Nazwa:Nocny Straznik (Klasa od 650lev na klasie Straznik)
Inteligencja:99
Zdrowie:20
Wytrzymałość:10
Kondycja:40
Bronie:He, MP5navy, Flesh
Opis:Może postawic 6replik, ktore odbijaja obrazenia.
Nazwa:Medyk
Inteligencja
Zdrowie:20
Wytrzymałość:20
Kondycja:15
Bronie:sg552
Opis:Posiada 5apteczek.
Nazwa:Dr.House (klasa od 600lev na klasie medyk)
Inteligencja
Zdrowie:20
Wytrzymałość:50
Kondycja:45
Bronie:sg552
Opis:Posiada 5apteczek i moze wskrzeszac
Prosił bym aby klasy awansami były sprawdzane przez kompilator przed wrzuceniem jej tutaj bo chce żeby nie było żadnych komplikacji. Każdą klase wynagradzam +.
#2
Napisano 26.02.2013 21:25
Szturmowiec:
Medyk
Skopmiluj w komplaorze jakbys mial problem dam Ci linki do plików amxx
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Szturmowiec";
new const opis[] = "Posiada M4 i he oraz 140hp bazowe.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 28;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
Medyk
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Posiada 5apteczek.";
new const bronie = (1<<CSW_SG552);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit", "Think_Apteczki");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_apteczek_gracza[id] = 5;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 5 apteczki na runde!");
}
else
{
ilosc_apteczek_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
}
public fwSpawn_Apteczki(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_apteczek_gracza[id] = 5;
}
public Think_Apteczki(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;
new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white_apteczki );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Skopmiluj w komplaorze jakbys mial problem dam Ci linki do plików amxx

Użytkownik Chemik edytował ten post 26.02.2013 21:26
Witam zapraszam na nowy serwer COD:MW3 !! Zaproś kolegów i graj nic Cie to nie kosztuje a mi pomożesz i dodatkowo świetnie będziesz się bawić!!!
Wbij IP: 178.19.105.110:27088
Wbij IP: 178.19.105.110:27088

#3
Napisano 27.02.2013 15:40
3maj na razie tyle 
codclass_elektryk.sma 3,39 KB 17 Ilość pobrań
codclass_elektryk.amxx
codclass_saper.sma 3,09 KB 14 Ilość pobrań
codclass_saper.amxx
codclass_wsparcieogniowe.sma 3,23 KB 16 Ilość pobrań
codclass_wsparcieogniowe.amxx







#5
Napisano 27.02.2013 18:24
Dzięki czekam na reszte.
#6
Napisano 27.02.2013 22:47
Brakuje jeszcze :
Nazwa:Kocur
Inteligencja:25
zdrowie:30
wytrzymałość:
kondycja:-30
Bronie:m249,he,flesh,dymny.
Opis:Widzi Miny.
Nazwa:Mroczny kocur (Klasa Od 750lev Na klasie Kocur)
Inteligencja:
zdrowie:40
wytrzymałość:
kondycja:45
Bronie:m249
Opis:Podczas kucania ma 90% niewidzialnosc.
Nazwa:Shaman (Klasa od 650lev na klasie wsparcie ogniowe)
Inteligencja:30
zdrowie:100
wytrzymałość:25
kondycja:70
Bronie:P90
Opis:Masz nieskaczona ilosc rakiet ktore mozesz uzywac co 10sek jednej.
Nazwa:Szkolony Saper (Klasa od 650lev na klasie saper )
Inteligencja:
zdrowie:
wytrzymałość:20
kondycja:5
Bronie:P90
Opis:Posiada 5min ktore zadaja 200dmg(+inteligencja).
Nazwa:Admiral
Inteligencja:5
Zdrowie:50
Wytrzymałość:
Kondycja:100
Bronie:famas, flesh, he, dymny.
Opis:Podwojny skok,50hp oraz pełny magazynek za fraga, ma 5he i 1/5z he.
Nazwa:Doon (klasa od 600lev na klasie admirał)
Inteligencja:0
Zdrowie:30
Wytrzymałość:20
Kondycja:38
Bronie:he, famas
Opis:Ma podwojny skok,100hp oraz pełny magazynek za kazde zabojstwo.50ammo oraz 1/2 z h
Nazwa:Mr.Wisp (Klasa od 750lev na klasie Elektryk)
Inteligencja:20
Zdrowie:80
Wytrzymałość:20
Kondycja:50
Bronie:M249, M4A1
Opis:Ma 4 blyskawiece. (Uzycie. Klawisz E), ktore zadaja 200dmg.
Nazwa:Czolgista
Inteligencja:
Zdrowie:
Wytrzymałość:-10
Kondycja:30
Bronie:P228
Opis:Dostaje bazuke za P228.
Nazwa:Rezor (klasa od 550lev na klasie czolgsita)
Inteligencja:10
Zdrowie:30
Wytrzymałość:-1
Kondycja:30
Bronie:P228, Gaiil
Opis:Dostaje bazuke za P228.
Nazwa:Dr.House (klasa od 600lev na klasie medyk)
Inteligencja
Zdrowie:20
Wytrzymałość:50
Kondycja:45
Bronie:sg552
Opis:Posiada 5apteczek i moze wskrzeszac
Nazwa:Kocur
Inteligencja:25
zdrowie:30
wytrzymałość:
kondycja:-30
Bronie:m249,he,flesh,dymny.
Opis:Widzi Miny.
Nazwa:Mroczny kocur (Klasa Od 750lev Na klasie Kocur)
Inteligencja:
zdrowie:40
wytrzymałość:
kondycja:45
Bronie:m249
Opis:Podczas kucania ma 90% niewidzialnosc.
Nazwa:Shaman (Klasa od 650lev na klasie wsparcie ogniowe)
Inteligencja:30
zdrowie:100
wytrzymałość:25
kondycja:70
Bronie:P90
Opis:Masz nieskaczona ilosc rakiet ktore mozesz uzywac co 10sek jednej.
Nazwa:Szkolony Saper (Klasa od 650lev na klasie saper )
Inteligencja:
zdrowie:
wytrzymałość:20
kondycja:5
Bronie:P90
Opis:Posiada 5min ktore zadaja 200dmg(+inteligencja).
Nazwa:Admiral
Inteligencja:5
Zdrowie:50
Wytrzymałość:
Kondycja:100
Bronie:famas, flesh, he, dymny.
Opis:Podwojny skok,50hp oraz pełny magazynek za fraga, ma 5he i 1/5z he.
Nazwa:Doon (klasa od 600lev na klasie admirał)
Inteligencja:0
Zdrowie:30
Wytrzymałość:20
Kondycja:38
Bronie:he, famas
Opis:Ma podwojny skok,100hp oraz pełny magazynek za kazde zabojstwo.50ammo oraz 1/2 z h
Nazwa:Mr.Wisp (Klasa od 750lev na klasie Elektryk)
Inteligencja:20
Zdrowie:80
Wytrzymałość:20
Kondycja:50
Bronie:M249, M4A1
Opis:Ma 4 blyskawiece. (Uzycie. Klawisz E), ktore zadaja 200dmg.
Nazwa:Czolgista
Inteligencja:
Zdrowie:
Wytrzymałość:-10
Kondycja:30
Bronie:P228
Opis:Dostaje bazuke za P228.
Nazwa:Rezor (klasa od 550lev na klasie czolgsita)
Inteligencja:10
Zdrowie:30
Wytrzymałość:-1
Kondycja:30
Bronie:P228, Gaiil
Opis:Dostaje bazuke za P228.
Nazwa:Dr.House (klasa od 600lev na klasie medyk)
Inteligencja
Zdrowie:20
Wytrzymałość:50
Kondycja:45
Bronie:sg552
Opis:Posiada 5apteczek i moze wskrzeszac
#7
Napisano 28.02.2013 16:41
Brakuje jeszcze :
Nazwa:Kocur
Inteligencja:25
zdrowie:30
wytrzymałość:
kondycja:-30
Bronie:m249,he,flesh,dymny.
Opis:Widzi Miny.
Nazwa:Mroczny kocur (Klasa Od 750lev Na klasie Kocur)
Inteligencja:
zdrowie:40
wytrzymałość:
kondycja:45
Bronie:m249
Opis:Podczas kucania ma 90% niewidzialnosc.
Nazwa:Shaman (Klasa od 650lev na klasie wsparcie ogniowe)
Inteligencja:30
zdrowie:100
wytrzymałość:25
kondycja:70
Bronie:P90
Opis:Masz nieskaczona ilosc rakiet ktore mozesz uzywac co 10sek jednej.
Nazwa:Szkolony Saper (Klasa od 650lev na klasie saper )
Inteligencja:
zdrowie:
wytrzymałość:20
kondycja:5
Bronie:P90
Opis:Posiada 5min ktore zadaja 200dmg(+inteligencja).
Nazwa:Admiral
Inteligencja:5
Zdrowie:50
Wytrzymałość:
Kondycja:100
Bronie:famas, flesh, he, dymny.
Opis:Podwojny skok,50hp oraz pełny magazynek za fraga, ma 5he i 1/5z he.
Nazwa:Doon (klasa od 600lev na klasie admirał)
Inteligencja:0
Zdrowie:30
Wytrzymałość:20
Kondycja:38
Bronie:he, famas
Opis:Ma podwojny skok,100hp oraz pełny magazynek za kazde zabojstwo.50ammo oraz 1/2 z h
Nazwa:Mr.Wisp (Klasa od 750lev na klasie Elektryk)
Inteligencja:20
Zdrowie:80
Wytrzymałość:20
Kondycja:50
Bronie:M249, M4A1
Opis:Ma 4 blyskawiece. (Uzycie. Klawisz E), ktore zadaja 200dmg.
Nazwa:Dr.House (klasa od 600lev na klasie medyk)
Inteligencja
Zdrowie:20
Wytrzymałość:50
Kondycja:45
Bronie:sg552
Opis:Posiada 5apteczek i moze wskrzeszac
proszę nie dawać warów tylko proszę złączyć to z tym wyżej bo nie mogłem już edytować.
Nazwa:Kocur
Inteligencja:25
zdrowie:30
wytrzymałość:
kondycja:-30
Bronie:m249,he,flesh,dymny.
Opis:Widzi Miny.
Nazwa:Mroczny kocur (Klasa Od 750lev Na klasie Kocur)
Inteligencja:
zdrowie:40
wytrzymałość:
kondycja:45
Bronie:m249
Opis:Podczas kucania ma 90% niewidzialnosc.
Nazwa:Shaman (Klasa od 650lev na klasie wsparcie ogniowe)
Inteligencja:30
zdrowie:100
wytrzymałość:25
kondycja:70
Bronie:P90
Opis:Masz nieskaczona ilosc rakiet ktore mozesz uzywac co 10sek jednej.
Nazwa:Szkolony Saper (Klasa od 650lev na klasie saper )
Inteligencja:
zdrowie:
wytrzymałość:20
kondycja:5
Bronie:P90
Opis:Posiada 5min ktore zadaja 200dmg(+inteligencja).
Nazwa:Admiral
Inteligencja:5
Zdrowie:50
Wytrzymałość:
Kondycja:100
Bronie:famas, flesh, he, dymny.
Opis:Podwojny skok,50hp oraz pełny magazynek za fraga, ma 5he i 1/5z he.
Nazwa:Doon (klasa od 600lev na klasie admirał)
Inteligencja:0
Zdrowie:30
Wytrzymałość:20
Kondycja:38
Bronie:he, famas
Opis:Ma podwojny skok,100hp oraz pełny magazynek za kazde zabojstwo.50ammo oraz 1/2 z h
Nazwa:Mr.Wisp (Klasa od 750lev na klasie Elektryk)
Inteligencja:20
Zdrowie:80
Wytrzymałość:20
Kondycja:50
Bronie:M249, M4A1
Opis:Ma 4 blyskawiece. (Uzycie. Klawisz E), ktore zadaja 200dmg.
Nazwa:Dr.House (klasa od 600lev na klasie medyk)
Inteligencja
Zdrowie:20
Wytrzymałość:50
Kondycja:45
Bronie:sg552
Opis:Posiada 5apteczek i moze wskrzeszac
proszę nie dawać warów tylko proszę złączyć to z tym wyżej bo nie mogłem już edytować.
#8
Napisano 28.02.2013 17:23
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych