Sniper
dostaje awp/scout i deagle 120 hp 1/3 z kosy 110 biegu 100 pancerza
Komandos
Dostaje deagle 140 hp 1/1 z kosy prawy przycisk myszy
Strzelec wyborowy
dostaje aka/m4a1 110 hp 100 pancerza
Kapitan
Dostaje Famasa deagle 120 hp
Porucznik
dostaje m4a1 deagle smoke
Swat
Dostaje M249[krowa]150 hp 50 % biegu jest odporny na miny
Policjant
Dostaje glocka i deagle 1/7 z nich + tarcza 120hp 80% biegu
Czołgista
Dostaje sg552 zestaw granatów 120 hp bazooke z 2 pociskami
KLasy na Cod mod nowy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Prożba o zrobienie 8 klas w tym Sniper,Komandos,swat......
Temat rozp. Shejk, 21.02.2013 10:26
klasa
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.02.2013 10:26
#2
Napisano 21.02.2013 12:34
Lap Komandosa :
Łap Porucznika :
Łap strzelec wyborowy :
Ps. następnym razem zanim napiszesz to przejrzyj to : http://amxx.pl/generator-klas/
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Dostaje deagle 140 hp 1/1 z kosy"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
Łap Porucznika :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Porucznik"; new const opis[] = "dostaje m4a1 deagle smoke"; new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_smokegrenade"); }
Łap strzelec wyborowy :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = " Strzelec wyborowy"; new const opis[] = "dostaje aka/m4a1 110 hp 100 pancerza"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 5; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
Ps. następnym razem zanim napiszesz to przejrzyj to : http://amxx.pl/generator-klas/
Użytkownik play12 edytował ten post 21.02.2013 12:35
#3
Napisano 23.02.2013 15:22
...
Lap snajpera i Kapitana
Lap snajpera i Kapitana

Załączone pliki
Użytkownik piotrkowianin01 edytował ten post 23.02.2013 15:20


Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych