Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Jak zrobić, żeby w klasie nie było 1/x z 1 ale z 2 broni ?Jak zrobić, żeby w klasie nie było 1/x z 1 ale z 2 broni ?
Temat rozp.
Nike ;)
, 20.02.2013 15:39
cod nowy
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.02.2013 15:39
1.Tak jak w temacie Jak zrobić, żeby w klasie nie było 1/x z 1 ale z 2 broni ? Mam kilka klas ale jak chce zeby bylo 1/1 scout i 1/3 deagle to mam 1/1 z all ;(
2. Jak dać dmg z wybranej broni? Mam klase Majster XXL i chce zeby miala +15 int z P90 i 1/3 deagle
Z góry dzięki
Pozdro Nike
2. Jak dać dmg z wybranej broni? Mam klase Majster XXL i chce zeby miala +15 int z P90 i 1/3 deagle
Z góry dzięki
Pozdro Nike
#2
Napisano 20.02.2013 15:42
#3
Napisano 20.02.2013 15:51
#4
Napisano 20.02.2013 16:00
1. robisz tak
na samej górze pod
dodaj
w plugin_init()
i na koniec
Jest to przykład dla 1/6 z M3 i 1/8 z XM1014
2. Robisz tak jak wcześniej tylko ostatni krok zamieniasz na
To wszystko
A i pamiętaj o zmiennej ma_klase[33] i w cod_class_enabled wartosc na true a w disabled na false
na samej górze pod
#include <codmod>
dodaj
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
w plugin_init()
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
i na koniec
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && random_num(1,8) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Jest to przykład dla 1/6 z M3 i 1/8 z XM1014
2. Robisz tak jak wcześniej tylko ostatni krok zamieniasz na
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) & CSW_M4A1)
damage += 50+(cod_get_user_intelligence(idattacker));
return HAM_IGNORED;
}
To wszystko
A i pamiętaj o zmiennej ma_klase[33] i w cod_class_enabled wartosc na true a w disabled na false
#5
Napisano 20.02.2013 18:16
dzięki masz +
Temat do zamknięcia
Temat do zamknięcia
#6
Napisano 20.02.2013 20:19
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
klasa ProlemNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Problem czas cod modNapisany przez Anonimowy09, 07.01.2025 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
[KOSZ] klanyNapisany przez Anonimowy09, 30.12.2024 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych