2. Jak dać dmg z wybranej broni? Mam klase Majster XXL i chce zeby miala +15 int z P90 i 1/3 deagle
Z góry dzięki

Pozdro Nike

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted 20.02.2013 15:39
Posted 20.02.2013 15:42
Posted 20.02.2013 15:51
Posted 20.02.2013 16:00
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && random_num(1,8) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) & CSW_M4A1)
damage += 50+(cod_get_user_intelligence(idattacker));
return HAM_IGNORED;
}
Posted 20.02.2013 18:16
Posted 20.02.2013 20:19
Paczka perkow.perki Started by NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Started by NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasStarted by Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaStarted by Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDStarted by Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 members, 0 guests, 0 anonymous users