Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
10 odpowiedzi w tym temacie
#3
Napisano 22.02.2013 17:09
znalazlem plugin ktory zwieksza rozrzut ale w kazda strone, moglby go ktos przerobic zeby celownik podskakiwal tylko w gore?
http://forums.allied...ad.php?p=787225
http://forums.allied...ad.php?p=787225
#5
Napisano 24.02.2013 20:00
Sprawdź to
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#define PLUGIN "Recoil Control"
#define AUTHOR "OT"
#define VERSION "1.5"
#define NO_RECOIL_WEAPONS_BITSUM (1<<2 | 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_C4)
#define MAX_PLAYERS 32
new pcvars[CSW_P90 + 1]
new cl_weapon[MAX_PLAYERS + 1]
new Float:cl_pushangle[MAX_PLAYERS + 1][3]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_cvar("recoil_control_version",VERSION,FCVAR_SERVER)
register_event("CurWeapon", "event_active_weapon", "be","1=1")
new weapon_name[20], cvar_name[21]
for (new i=CSW_P228;i<=CSW_P90;i++)
{
if(!(NO_RECOIL_WEAPONS_BITSUM & (1<<i)) && get_weaponname(i, weapon_name, charsmax(weapon_name)))
{
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, weapon_name, "fw_primary_attack")
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, weapon_name, "fw_primary_attack_post",1)
formatex(cvar_name, charsmax(cvar_name), "amx_recoil_%s", weapon_name[7])
pcvars[i] = register_cvar(cvar_name,"1.0")
}
}
pcvars[0] = register_cvar("amx_recoil_mode","1")
pcvars[9] = register_cvar("amx_recoil_all","1.0")
}
public event_active_weapon(id)
{
cl_weapon[id] = read_data(2)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public fw_primary_attack(ent)
{
new id = pev(ent,pev_owner)
pev(id,pev_punchangle,cl_pushangle[id])
return HAM_IGNORED
}
public fw_primary_attack_post(ent)
{
new id = pev(ent,pev_owner)
new Float:push[3]
pev(id,pev_punchangle,push)
xs_vec_sub(push,cl_pushangle[id],push)
switch(get_pcvar_num(pcvars[0]))
{
case 1:
{
xs_vec_mul_scalar(push,get_pcvar_float(pcvars[cl_weapon[id]]),push)
push[0] = 0.0;
push[1] = 0.0;
xs_vec_add(push,cl_pushangle[id],push)
set_pev(id,pev_punchangle,push)
return HAM_IGNORED
}
case 2:
{
xs_vec_mul_scalar(push,get_pcvar_float(pcvars[9]),push)
push[0] = 0.0;
push[1] = 0.0;
xs_vec_add(push,cl_pushangle[id],push)
set_pev(id,pev_punchangle,push)
return HAM_IGNORED
}
default: return HAM_IGNORED
}
return HAM_IGNORED
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych