Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem bomba_explode_sound


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 frytek1

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:tak
Offline

Napisano 17.02.2013 12:49

Witam,
Ściągnąłem plugin bomba_explode_sound z forum i mam jeden problem. Gdy 12 sekund przed wybuchem paki ct ja rozbroi to muzyka z pluginu i z rs’a się nakładają. Jest jakiś sposób aby przerobić ten plugin gdy ktoś rozbroi pake to muzyka natychmiast przestaje lecieć?


/*
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI

* Plugin Details
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.

* Required Modules:
- CSX

* Credits:
- Emp` for various indicates
- Alka for full tests

* Changelog
- Fixed Events problems
- Pcvars
- Fixed any bug on plugin

*/


#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"

//
// KONFIGURACJA TUTAJ
//
#define muzyczka "sound/misc/bomba.wav"
#define czas 12
//

//

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/bomba.wav")

return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik frytek1 edytował ten post 17.02.2013 12:50

  • +
  • -
  • 0

#2 Jadek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:288
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.02.2013 13:07

/*

Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI



* Plugin Details

With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode

Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.



* Required Modules:

- CSX



* Credits:

- Emp` for various indicates

- Alka for full tests



* Changelog

- Fixed Events problems

- Pcvars

- Fixed any bug on plugin



*/





#include <amxmodx>

#include <csx>



#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"

#define VERSION "0.2"

#define AUTHOR "SAMURAI"



#define ET_STOP    



//

// KONFIGURACJA TUTAJ

//

#define muzyczka "sound/misc/bomba.wav"

#define czas 12

//



//



new g_c4timer, pointnum;

new bool:b_planted = false;



new g_msgsync;



public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);



pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");



register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");

register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");

register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");



g_msgsync = CreateHudSyncObj();

}



public newRound()

{

g_c4timer = -1;

remove_task(652450);

b_planted = false;

}



public endRound()

{

g_c4timer = -1;

remove_task(652450);

}



public bomb_planted()

{

b_planted = true;

g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);

dispTime()

set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");

}



public bomb_defused()

{

if(b_planted)

{

remove_task(652450);

b_planted = false;



return PLUGIN_HANDLED;

}



}



public bomb_explode()

{

if(b_planted)

{

remove_task(652450);

b_planted = false;

}



}



public dispTime()

{

if(!b_planted)

{

remove_task(652450);

return;

}





if(g_c4timer >= 0)

{

if(g_c4timer > 13) {

set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

}

else if(g_c4timer > 7) {

set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

if(g_c4timer == czas) {

client_cmd(0, "spk %s", muzyczka)

}

}

else {

set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

}



ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);



--g_c4timer;

}



}



public plugin_precache()

{

precache_sound("misc/bomba.wav")



return PLUGIN_CONTINUE

}




  • +
  • -
  • 0

#3 frytek1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:tak
Offline

Napisano 17.02.2013 13:49

Nie działa :/

Użytkownik frytek1 edytował ten post 17.02.2013 13:53

  • +
  • -
  • 0

#4 frytek1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:tak
Offline

Napisano 18.02.2013 22:23

odświeżam
  • +
  • -
  • 0

#5 frytek1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:tak
Offline

Napisano 20.02.2013 00:33

Pomoże ktoś?
  • +
  • -
  • 0

#6 frytek1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:tak
Offline

Napisano 21.02.2013 23:53

Tyle tu mądrych osób, a nikt nie chce pomóc? :)
  • +
  • -
  • 0

#7 frytek1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:tak
Offline

Napisano 24.02.2013 11:36

odświeżam
  • +
  • -
  • 0

#8 Pawcio404

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:paweł
  • Lokalizacja:Popów
Offline

Napisano 25.02.2013 13:23

Przyłączam się. Mam taki sam problem.
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na CSTeamPro.fora.pl .

Zapraszam na Serwer CS-Team Pro @ CSTeamPro.fora.pl

 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych