Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Jak przenieść limit statystyk do amxx.cfg

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 panmega

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:49
  • Lokalizacja:Srebrna
Offline

Napisano 16.02.2013 15:44

Witam. Mam taki kod w QTM_CodMod.sma:
new limit_zdrowia = 3000; // zdrowia
new limit_inteligencji = 3500; // inteligencja
new limit_kondycji = 600; // kondycja
new limit_wytrzymalosci = 10; // wytrzymalosc
new limit_obrazen = 500; // obrazenia
Pytanie brzmi jak to przenieść do amxx.cfg
Czyli jak zrobić z tego cvary, żebym nie musiał tego zmieniać cały czas edytując sma i podmieniając pliki na serwie.
Chcę po prostu zmieniać to w jednym pliku.

Użytkownik panmega edytował ten post 16.02.2013 15:45


#2 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 17.02.2013 01:01

W zmiennych globalnych dodajesz:
new cvar_limit_hp;
W public plugin_init() dodajesz:
cvar_limit_hp = register_cvar("cod_limit_hp", "3000");
Tam gdzie sprawdzasz czy punkty nie przekroczyły limitu zamiast twojego limit_zdrowia dajesz:
get_pcvar_num(cvar_limit_hp)
W podstawowym silniku będzie wyglądało to tak:
if(zdrowie_gracza[id] < get_pcvar_num(cvar_limit_hp))
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else 
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");

Tak samo robisz z innymi statami.
  • +
  • -
  • 1

#3 panmega

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:49
  • Lokalizacja:Srebrna
Offline

Napisano 18.02.2013 15:44

new limit_zdrowia = 3000; // zdrowia
new limit_inteligencji = 3500; // inteligencja
new limit_kondycji = 600; // kondycja
new limit_wytrzymalosci = 10; // wytrzymalosc
new limit_obrazen = 500; // obrazenia

To usunąć. I napisać np limit_damage?

Jenak nie dziala

#4 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 18.02.2013 21:15

1. Tak, usuwasz to co w w code napisałeś.
2. Co nie działa?
3. Działa, chyba że źle zrobiłeś.
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 25.02.2013 13:29

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych