Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odliczanie do wybuchu bomby


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bongos1

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:14
Offline

Napisano 12.05.2008 16:56

Chodzi mi o odliczanie do wybuchu bomby wiem jest duzo na stronie ale maielm kiedys takie proste odliacznie pisalo na dole ekranu tyle ze chodzi mi o to zeby ostanie 3 sekundy slychac bylo slowa "three" , "Two " "one " no i boom potem :) . Takie Odliczanie jak przed koncem mapy . Pozdro Bongos1
  • +
  • -
  • 0

#2 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 12.05.2008 20:37

Jest to plugin który odlicza oraz losowo wybiera czas do wybuchu bomby...

Instalacja tak jak w zwykłym, standardowym pluginie...


Instalacja:
1. Skopiuj
RC4.amxx do folderu addons/amxmodx/plugins
RC4.sma do folderu addons/amxmodx/scripting

rc4dict.txt do folderu addons/amxmodx/data/lang

2. Udaj się do addonsamxmodxconfgs
Otwórz plugns.ini i dopisz na końcu RC4.amxx

Cvary:

    * rc4_announce [DEFAULT] - You can add the below numbers up.
          o 0: Do not anounce anything.
          o 1: Announce a personal CT message.
          o 2: Announce a personal T message.
          o 4: Announce a general change with value.
          o 8: Announce a general change with no value.

    * rc4_mintime [DEFAULT] (minimalny czas do wybuchu bomby)
    * rc4_maxtime [DEFAULT] (maxymalny czas do wybuchu bomby)

DOWNLOAD C4 TIMER (RC4)
Źródło
#poszukam tego bomb_explode_sound 1/2/3 i jak znajdę to podrzucę :]

pzdr
~H4x
  • +
  • -
  • 0

#3 Bongos1

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:14
Offline

Napisano 12.05.2008 20:58

Mialem duzo juz tych pluginów na odliczanie c4 te z muzyczka jak jest 10 sekund do wybuchu ale wolne jednak ten klasyczny :) co odlicza ostanie sekundy i nie moge go znalezc wlasnie kto mi pomoze dam "POMOGL"
  • +
  • -
  • 0

#4 Salamon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 13.05.2008 13:35

#include <amxmodx>

 

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"

#define VERSION "0.2"

#define AUTHOR "SAMURAI" 

 

new g_c4timer, pointnum;

new bool:b_planted = false;



new g_msgsync;

 

 

public plugin_init()

{

	register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

 

	pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

 

	register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");

	register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");

	register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

 

	g_msgsync = CreateHudSyncObj();

}

 

public newRound()

{

	g_c4timer = -1;

	remove_task(652450);

	b_planted = false;

}

 

public endRound()

{

	g_c4timer = -1;

	remove_task(652450);

}

 

public bomb_planted()

{

	b_planted = true;

	g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);

	dispTime()

	set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");

}

 

public bomb_defused()

{

	if(b_planted)

	{

		remove_task(652450);

		b_planted = false;

	}

    

}

 

public bomb_explode()

{

	if(b_planted)

	{

		remove_task(652450);

		b_planted = false;

	}

	

}

 

public dispTime()

{   

	if(!b_planted)

	{

		remove_task(652450);

		return;

	}

        

 

	if(g_c4timer >= 0)

	{

		if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

		else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

		else set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

 

		ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer)

 

		--g_c4timer

	}



	if(g_c4timer == 2)

        {

	client_cmd(0, "spk vox/three.wav")

        }

	if(g_c4timer == 1)

        {

	client_cmd(0, "spk vox/two.wav")

        }

	if(g_c4timer == 0)

        {

	client_cmd(0, "spk vox/one.wav")

        }

  

}

  • +
  • -
  • 0

#5 Bongos1

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:14
Offline

Napisano 13.05.2008 15:42

Dokladnie o to chodzilo pomogles :) Wielkie dzięki respect :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych