Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kompilacja *.bsp - HELP !


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ircu

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:172
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 09.05.2009 18:35

Witajcie :)
Mam ogromny problem z kompilowaniem mapy ( nie tworzą się wszystkie pliki, a w nich mn. *.bsp ) :!:

Sprawdzałem błędy - nic nie ma.
Kompilując mapke - w logach nic nie ma :!:.
Jedynie tworzy się po komilacji *.err , *.map , *.wic i *.log
W kompilacji "expert" mam zaznaczone:
#1. Change Directory $exedir
#2. $csg_exe $path$file
#3. $bsp_exe $path$file
#4. $light_exe $path$file

Tu daję logi:

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: C:PROGRA~1VALVEH~1toolshlcsg.exe "c:program filesvalve hammer editormapsa1de_test1"
Entering c:program filesvalve hammer editormapsa1de_test1.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       1 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory   [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
clip hull type        [  legacy ] [  legacy ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

1 brushes (totalling 6 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
Error: Entity 9, Brush 24, Side 7: has a coplanar plane at (-403, -1188, -133), texture FROSTGRATE
Error: brush with coplanar faces
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem

 (1.89 seconds)

-----   END   hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: C:PROGRA~1VALVEH~1toolshlbsp.exe "c:program filesvalve hammer editormapsa1de_test1"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:program filesvalve hammer editormapsa1de_test1.log for the cause.

-----   END   hlbsp -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlrad -----
Command line: C:PROGRA~1VALVEH~1toolshlrad.exe "c:program filesvalve hammer editormapsa1de_test1"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:program filesvalve hammer editormapsa1de_test1.log for the cause.

-----   END   hlrad ----- 

:!: Proszę o szybką pomoc :!:

PoZdrO
:help: :help: Ircu :help: :help:


  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 09.05.2009 18:40

Error: Entity 9, Brush 24, Side 7: has a coplanar plane at (-403, -1188, -133), texture FROSTGRATE
Error: brush with coplanar faces
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info...g-problems.html for a detailed explanation of this problem

Wszystko pisze :|
Looknij http://zhlt.info/com... ... anar_faces
  • +
  • -
  • 0

#3 Ircu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:172
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 09.05.2009 19:00

OMG nie zauważyłem ;> :? ;>. Chyba zaczne nosić okulary xP . THX
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych