Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.02.2013 13:54
Tak jak w temacie proszę o klase Rusher i aby mial :
Zycie 0
Wytrzymalosc 0
Inteligencja 0
Kondycja 55
Broń : m3
Opis : Jest szybki i ma 3s niewidzialnosci co runde !!
Zycie 0
Wytrzymalosc 0
Inteligencja 0
Kondycja 55
Broń : m3
Opis : Jest szybki i ma 3s niewidzialnosci co runde !!
#2
Napisano 09.02.2013 17:10
Co to znaczy szybki? Zrobię, jak mi podasz szybkość w "units/second" "velocity"
#3
Napisano 09.02.2013 18:15
Jest szybki - to ma odniesienei do tej 55 kondycji dlatego w opis dalem ze jest szybki ze tak duzo kondycji ma , a zrobic tej klasie tylko tzreba to 3s niewidzialnosci co runde
#4
Napisano 09.02.2013 21:37
Jeszcze jedno pytanie, ma uruchamiać niewidkę na 3s po kliknięciu " e " ? Bo na początek rundy, to trochę bez sensu ^.-
#5
Napisano 09.02.2013 21:43
@UP czytanie ze zrozumieniem
@TOPIC
proszę
@TOPIC
proszę
Załączone pliki
#6
Napisano 09.02.2013 21:53
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> new bool:g_bHasClass[33]; new const g_szName[] = "Rusher"; new const g_szDesc[] = "Jest szybki i ma 3s niewidzialnosci co runde !"; new const g_iWeapons = 1<<CSW_M3; new const g_iStatistics[] = {0, 55, 0, 0}; public plugin_init() { register_plugin(g_szName, "1.0", "d0n tHe Pr0oo") cod_register_class(g_szName, g_szDesc, g_iWeapons, g_iStatistics[0], g_iStatistics[1], g_iStatistics[2], g_iStatistics[3]); register_logevent("RoundStarted", 2, "1=Round_Start") } public cod_class_enabled(id) g_bHasClass[id] = true; public cod_class_disabled(id) { set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 255); g_bHasClass[id] = false; } public RoundStarted() { for(new i = 1; i <= get_maxplayers() && is_user_alive(i) && g_bHasClass[i]; i++) { set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 0); set_task(3.0, "RenderNone", i); } } public RenderNone(id) { if(!is_user_alive(id) || !g_bHasClass[id]) return PLUGIN_CONTINUE; set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 255); return PLUGIN_CONTINUE; }
Hue Hue
@edit Glucie ;(
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 09.02.2013 21:53
#7 Gość_21977_*
Napisano 10.02.2013 14:46
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych