Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Exp tyle samo co Damage


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 06.02.2013 20:11

Witam mam pewno pytanie. Jak zrobic w Public Death cos takiego ze gdy graczowi zabierzemy przykladowo 120 hp ot dostane tyle samo expa.. Oczywiscie zalezy mi to zeby bylo w Death bo expa sie dostanie gdy zabijemy gracza a nie gdy tylko go trafimy. proszę pokazac jakis przyklad to ja juz sobie to przeksztalce tylko zalezy mi na tym aby zobaczyc jak to zrobic

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.02.2013 20:59

do plugin_init dodaj
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamagePost", 1);
i na koniec dodaj jeszcze to
public fwTakeDamagePost(iVictim, iIdinflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
	if(!is_user_connected(iAttacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(fDamage >= float(get_user_health(iVictim)) //Kiedy obrazenia sa wieksze niz zycie przeciwnika (kiedy zabija...)
	{
		exp_gracza[iAttacker] += floatround(fDamage); //Dodaje expa (exp dodany jest rowny obrazeniom)
		//to tylko przyklad, exp_gracza mozesz zamienic na nazwe wlasniej tablicy
	}
	return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 07.02.2013 21:01

  • +
  • -
  • 1

#3 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 07.02.2013 21:03

okej a mam jeszcze takie pytanie.. bo to jest w evencie TakeDamage czyli wtedy kiedy zadaje mu obrazenia ale nie gdy go zabijam bo dostane expa za akzde obrazenie.
A da rade to wrzucic do eventa Death.. zeby dostal expa gdy zabije dopiero gracza

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.02.2013 21:11

właśnie w Death nie wiem czy da się wychwycić obrazenia, a to jest chyba najoptymalniejsze rozwiązanie.
Tak wywołuje się w TakeDamage, ale to nie znaczy że przez zadawanie obrazeń nie można zabić. W tej linijce sprawdzanie jest czy obrażenia są większe/równe życia gracza obrywającego
if(fDamage >= float(get_user_health(iVictim)) //Kiedy obrazenia sa wieksze niz zycie przeciwnika (kiedy zabija...)

  • +
  • -
  • 1

#5 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 07.02.2013 21:12

aha spoko.. to po prostu tylko pod ta linijke dam if'a zeby dodalo mu expa i to bedzie tak samo dzialalo co ?
W sumie tak masz racje to bedzie dzialac.. dzięki

Użytkownik Yakashi edytował ten post 07.02.2013 21:13


#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.02.2013 21:19

Wiesz ciężko rozumieć jakiego ifa, praktycznie podałem Ci gotowy kod, możesz pod tym
exp_gracza[iAttacker] += floatround(fDamage); //Dodaje expa (exp dodany jest rowny obrazeniom)
Dodać np. informacje ile expa się dostało czy coś w tym stylu - ale to zostawiam już tobie
  • +
  • -
  • 0

#7 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 07.02.2013 21:21

okej okej.. ja to jeszcze sobie dodam wlansych rzeczy wlasnie aby dzialalo dokladnie tak jak chcialem.. dzięki wielkie za pomoc.. do zakmniecia

Użytkownik Yakashi edytował ten post 07.02.2013 21:22


#8 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 07.02.2013 21:43

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych