Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodać /roundsound do tego rs


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grz3chu

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:[ZŁAMANIE REGULAMINU]
Offline

Napisano 06.02.2013 08:01

Witam, mam takiego roundsound'a i chciałbym zapytać jak dodać komende /roundsound która by wyłączała oraz włączała go
#include <amxmodx>


new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/CT_1.mp3","sound/misc/CT_2.mp3","sound/misc/CT_3.mp3","sound/misc/CT_4.mp3","sound/misc/CT_5.mp3","sound/misc/CT_6.mp3","sound/misc/CT_7.mp3","sound/misc/CT_8.mp3","sound/misc/CT_9.mp3","sound/misc/CT_10.mp3","sound/misc/CT_11.mp3","sound/misc/CT_12.mp3"}


new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/TT_1.mp3","sound/misc/TT_2.mp3","sound/misc/TT_3.mp3","sound/misc/TT_4.mp3","sound/misc/TT_5.mp3","sound/misc/TT_6.mp3","sound/misc/TT_7.mp3","sound/misc/TT_8.mp3","sound/misc/TT_9.mp3","sound/misc/TT_10.mp3","sound/misc/TT_11.mp3","sound/misc/TT_12.mp3"}


public plugin_init()
{
  register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
  register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
  register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}


public plugin_precache()
{
  new i
  for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
  precache_generic(sounds_ct[i])


  new u
  for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
  precache_generic(sounds_terro[u])
}


public ct()
{
  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}


public terro()
{
  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Czy któreś z tego będzie działać?
http://amxx.pl/topic...nda-roundsound/

Użytkownik CheQ edytował ten post 06.02.2013 19:10


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 06.02.2013 09:16

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXPytania
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.02.2013 16:10

Tak, masz tam dokładnie wytłumaczone, jak zaimplementować tę komendę wraz z gotowym kodem, będzie on działać.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych