Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Dźwięk podczas zabicia graczaBf2
Temat rozp. Luker12, 05.02.2013 13:42
7 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 05.02.2013 13:46
Proszę
#include <amxmodx>
new const muzyka[]={"misc/dzwiek"}//Tutaj daj sciezke do pliku bez koncowki .wav
public plugin_init() {
register_plugin("Dzwiek po zabiciu", "1.0", "glut1997");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}
public Death(){
new zabojca = read_data(1);
if(is_user_connected(zabojca))
client_cmd(zabojca, "spk %s",muzyka)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
new mzk[sizeof(muzyka)]
format(mzk,sizeof(muzyka)-1,"%s.wav",muzyka)
precache_sound(muzyka)
}
#4
Napisano 05.02.2013 14:01
sprawdź
#include <amxmodx>
new const muzyka[]={"misc/dzwiek.mp3"}//Tutaj daj sciezke do pliku
public plugin_init() {
register_plugin("Dzwiek po zabiciu", "1.0", "glut1997");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}
public Death(){
new zabojca = read_data(1);
if(is_user_connected(zabojca))
play_sound(zabojca,muzyka)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
new mzk[sizeof(muzyka)]
format(mzk,sizeof(muzyka)-1,"%s.mp3",muzyka)
precache_sound(muzyka)
}
stock play_sound(index, const dzwiek[])
{
if(contain(dzwiek, ".mp3") != -1)
{
new soundform[64]
format(soundform, 63, "sound/%s", dzwiek)
client_cmd(index, "mp3 play %s", soundform)
}
else
client_cmd(index, "spk %s", dzwiek)
}
#6
Napisano 05.02.2013 14:28
Sprawdź to
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new const muzyka[]={"misc/dzwiek"}//Tutaj daj sciezke do pliku bez koncowki
public plugin_init() {
register_plugin("Dzwiek po zabiciu", "1.0", "glut1997");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}
public Death(){
new zabojca = read_data(1);
if(is_user_connected(zabojca))
client_cmd(zabojca, "mp3 play sound/%s",muzyka) //linijka mp3
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
new mzk[sizeof(muzyka)]
format(mzk,sizeof(muzyka)-1,"%s.mp3",muzyka)
precache_sound(muzyka)
}
#7
Napisano 05.02.2013 14:34
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "glut1997" new const g_MusicPath[] = "sound/misc/dzwiek.mp3"; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "PlayerKilled", "a"); } public plugin_precache(){ precache_generic(g_MusicPath); } public PlayerKiller(){ new g_Killer = read_data(1); if(is_user_connected(g_Killer)){ client_cmd(g_Killer , "mp3 play %s", g_MusicPath); } }
If you can dream it, you can do it.
#8
Napisano 05.02.2013 15:25
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych