Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dzięki headshotow - odtwarzanie losowe


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jadek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:288
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.01.2013 12:08

Witam mam problem jak mam zrobić by dodane dźwięki headshotów odtwarzało losowo?
Plugin:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN    "Ale Urwal 1.0"
#define AUTHOR    "Mroz!k"
#define VERSION    "1.0"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
}

public hs(id)
{
    new rand = random_num(0, 0)
    switch(rand) {
	    case 0: {
		    client_cmd(0, "stopsound")
		    client_cmd(0, "spk misc/lep")

	    }
case 1: {
		    client_cmd(0, "stopsound")
		    client_cmd(0, "spk misc/headshot")
}
    }
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/lep.wav")
    precache_sound("misc/headshot.wav")
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Tytanowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:184
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 30.01.2013 12:14

Zapewne teraz odtwarza Ci tylko jeden dźwięk.
Musisz new rand = random_num(0, 0)
new rand = random_num(0, 1)
IP:91.203.223.45:27021
Dołączona grafika
www.hit4u.eu

Najlepsza sieć serwerów Counter-strike, unikalne modyfikacje serwerów!

#3 Jadek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:288
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.01.2013 12:17

Dobra ale jak ustawić że za każdym heademjest dźwięk? Bo teraz jest tak że jak trafie od razu heada to odtwarza a jak trafie najpier w noge a potem head to nie.

Użytkownik Jadek edytował ten post 30.01.2013 12:44

  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 30.01.2013 12:43


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#define PLUGIN  "Ale Urwal 1.0"

#define AUTHOR  "Mroz!k"

#define VERSION "1.0"

public plugin_init()

{

	    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	    register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")

}

public hs(id)

{

	    new rand = random_num(0, 1)

	    switch(rand) {

			    case 0: {

					    client_cmd(0, "stopsound")

					    client_cmd(0, "spk misc/lep")

			    }

case 1: {

					    client_cmd(0, "stopsound")

					    client_cmd(0, "spk misc/headshot")

}

	    }

}

public plugin_precache()

{

	    precache_sound("misc/lep.wav")

	    precache_sound("misc/headshot.wav")

}

o tak.


  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 Jadek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:288
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.01.2013 12:44

Dobra ale jak ustawić że za każdym heademjest dźwięk? Bo teraz jest tak że jak trafie od razu heada to odtwarza a jak trafie najpier w noge a potem head to nie.
  • +
  • -
  • 0

#6 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 30.01.2013 22:25

Zamiast random_num() użyj random(2) :)
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.02.2013 17:22

Tak samo, nie musisz wszędzie podawać tej samej komendy (stop sound).
#include <amxmodx>

public plugin_init(){
register_plugin("Ale Urwal 1.0", "Mroz!k", "1.1");
register_event("DeathMsg","hs","a","3=1");
}
public hs(id){
client_cmd(0, "stopsound");
new rand=random(2);
switch(rand){
case 0:{
client_cmd(0, "spk misc/lep");
}
case 1:{
client_cmd(0, "spk misc/headshot");
}
}
}
public plugin_precache(){
precache_sound("misc/lep.wav")
precache_sound("misc/headshot.wav")
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych