Witam,
mam pytanie jak zrobić by działały dwa mody jednocześnie na serwerze?
Konkrety:
Bo odbyciu 1 godziny ( 3 map po 20 min. ) , drugi MOD się włącza, a pierwszy wyłącza.
I znowu jak miną 3 mapy to drugi aktualny MOD power off i włącza się pierwszy?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dwa MODy na serwerze
Temat rozp. woodpecker, 05.05.2009 15:08
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.05.2009 15:08
#2
Napisano 05.05.2009 21:51
trzeba bylo by napisac jakis plugin albo skrypt...
#3
Napisano 05.05.2009 22:20
Zależy też jakie to mody. Jeśli jednym z nich jest jakiś Zombie czy chowany to problemem może okazać się zmiana tła mapy, więc oprócz takiego małego pluginu trzeba zmienić źródło moda. Więcej info?
#4
Napisano 05.05.2009 23:41
Mianowicie myślałem nad chowany + ganiany (treningowy).
Tło mapy myślę, że nie ma znaczenia ;-)
Jakby bylo latwiej to co pełną godzinę, niezależnie od mapy i czasu rundy sie zmienia automatycznie MOD.
Wykonywalne?
Tło mapy myślę, że nie ma znaczenia ;-)
Jakby bylo latwiej to co pełną godzinę, niezależnie od mapy i czasu rundy sie zmienia automatycznie MOD.
Wykonywalne?
#5
Napisano 06.05.2009 17:27
Tak, jakie komendy włączają/wyłączają mody?
Pluginy działają w czasie mapy np. jest de_dust i po 20 minutach wyłącza się hns, 10 sek potem włącza się trening, na nowej mapie od nowa.
Tak chyba łatwiej
Pluginy działają w czasie mapy np. jest de_dust i po 20 minutach wyłącza się hns, 10 sek potem włącza się trening, na nowej mapie od nowa.
Tak chyba łatwiej
#6
Napisano 07.05.2009 21:16
Ale chce by wszystko samo chodzilo
A da sie tak zrobic , ze ustawiam mapcykl:
-de
-de
-de
-hns
-hns
-hns ...
I w zależności od mapy włącza/wyłącza sie MOD ?
A da sie tak zrobic , ze ustawiam mapcykl:
-de
-de
-de
-hns
-hns
-hns ...
I w zależności od mapy włącza/wyłącza sie MOD ?
#7 Gość__*
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych