Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

PaintBall VIP


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 anachaj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 28.01.2013 16:55

Sprawa jest taka, jest sobie VIP, dostaje supermarker, ale po śmierci ktoś go może wziąć, jest jakaś opcja by to zabezpieczyć?
Dodatkowo, każdy gracz dostaje marker, ten plugin daje nam supermarker, i VIP ma 2 bronie, wie ktoś jak w lepszy sposób usunąć zwykły marker (bo ja po prostu graczowi go wyrzuciłem z rąk :D ).
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

new weapon_id, bool:g_Vip[33];

public plugin_init(){
register_plugin("VIP PB", "1.0", "Tamq");
register_event("CurWeapon", "Bron", "be", "1=1");
register_clcmd( "drop", "on_drop" )
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
}

// Wymusza pobranie modelu broni podczas wchodzenia na serwer (standardowo model jest w paczce paintball)
public plugin_precache()
{
precache_model("models/v_pbgun1.mdl");
precache_model("models/p_pbgun1.mdl");
}

//Podmienia model
public Bron(id){
if(read_data(2)==CSW_P90){ //Pobiera bron do podmiany, w tym przypadku P90
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbgun1.mdl") //Na co ma ja podmienic, podajemy sciezke
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbgun1.mdl") //Na co ma ja podmienic, podajemy sciezke
}

}

// Sprawdza czy masz VIPa
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
g_Vip[id]=true;
}
}

//Jezeli jest rozlaczony z serwerem to nie ma VIPa
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
g_Vip[id]=false;
}
}

public SpawnedEventPre(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_task(3.0, "Wyrzucaj", id)
set_task(4.0, "SpawnedEvent", id)
}
}

//Nie mialem pojecia jak zabrac graczowi bron... Wiec mu ja wyrzucilem
public Wyrzucaj(id){
client_cmd(0,"drop")
}

//Przyznaje vipowi rzeczy
public SpawnedEvent(id){
set_user_health(id, get_user_health(id)+100); //HP
give_item(id, "weapon_hegrenade") //HE
give_item(id, "weapon_smokegrenade") //SMOKE
give_item(id, "weapon_flashbang") //FLASH
give_item(id, "weapon_flashbang") //FLASH
give_item(id, "weapon_p90"); //Super marker
give_item(id, "ammo_57mm"); // AMUNICJA
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90", id); // NIE
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50); // RUSZAC
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 250); // !!!
if(get_user_team(id)==2){
give_item(id, "item_thighpack");
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public on_drop( id ) {
if( get_user_weapon(id) == CSW_P90 ) {
client_print( id, print_chat, "Nie mozesz tego wyrzucic!" )
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Użytkownik anachaj edytował ten post 28.01.2013 17:24

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych