Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Naprawa error logów


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 23.01.2013 18:07

Witam proszę o naprawienie error logów:

L 01/23/2013 - 16:05:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jb_pilka.amxx")
L 01/23/2013 - 16:05:31: [AMXX] Run time error 10: native error (native "write_file")
L 01/23/2013 - 16:05:31: [AMXX] [0] jb_pilka_1164579.sma::ZapiszPilke (line 342)
L 01/23/2013 - 16:05:31: [AMXX] [1] jb_pilka_1164579.sma::WczytajPliki (line 369)
L 01/23/2013 - 16:05:31: [AMXX] [2] jb_pilka_1164579.sma::plugin_init (line 38)


ZapiszPilke(Float:origin[3])
{
new szTemp[128], szMapa[32], szFile[128];
get_mapname(szMapa, 31);

formatex(szFile, 127, "addons/amxmodx/data/ball/%s.ini", szMapa);
formatex(szTemp, 127, "%f %f %f", origin[0], origin[1], origin[2]);
write_file(szFile, szTemp, 0);//To jest ta linia [0] jb_pilka_1164579.sma::ZapiszPilke (line 342)
}

public EventRoundStart( ) {
UpdateBall()
}

public WczytajPliki()
{
new szMap[32], szFile[128];
get_mapname(szMap, 31);
formatex(szFile, 127, "addons/amxmodx/data/ball/%s.ini", szMap);

if(file_exists(szFile))
{
new dane_tablicy[3][32], tablica[256], txtlen;
read_file(szFile, 0, tablica, 255, txtlen);
if(txtlen > 3)
{
parse(tablica, dane_tablicy[0], 31, dane_tablicy[1], 31, dane_tablicy[2], 31);

g_origin[0] = str_to_float(dane_tablicy[0]);
g_origin[1] = str_to_float(dane_tablicy[1]);
g_origin[2] = str_to_float(dane_tablicy[2]);

g_origin[2] += 15.0;
CreateBall(g_origin);
ZapiszPilke(g_origin);//To jest ta linia [1] jb_pilka_1164579.sma::WczytajPliki (line 369)
}
}
}


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

RegisterHam(Ham_ObjectCaps, "player", "FwdHamObjectCaps", 1);
register_logevent( "EventRoundStart", 2, "1=Round_Start" );

new const szEntity[][] = {
"worldspawn", "func_wall", "func_door", "func_door_rotating",
"func_wall_toggle", "func_breakable", "func_pushable", "func_train",
"func_illusionary", "func_button", "func_rot_button", "func_rotating"
}

for(new i=0; i<sizeof szEntity; i++)
register_touch("ball", szEntity[i], "FwdTouchWorld");

register_touch("ball", "player", "FwdTouchPlayer");
register_think("ball", "FwdThinkBall");

register_clcmd("say /ball", "MenuBall");
register_clcmd("say /reset", "vUpdateBall");

WczytajPliki();//To jest ta linia [2] jb_pilka_1164579.sma::plugin_init (line 38)

}

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 26.01.2013 17:53

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXPytania

do

Scripting AMXXProblemy




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych