Mam pytanie czy da się kolorowo pisać w tym pliku np. nastepna mapa to de_dust2 tylko że na zielono czy niebiesko
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 21.01.2013 21:44
Napisano 21.01.2013 21:49
Napisano 21.01.2013 21:52
Użytkownik Reebok edytował ten post 21.01.2013 21:55
Napisano 21.01.2013 22:04
client_print(0, print_chat, "%L %s", LANG_PLAYER, "NEXT_MAP", name)
Użytkownik `mSk. edytował ten post 21.01.2013 22:10
Napisano 21.01.2013 22:09
nextmap.sma(88) : error 017: undefined symbol "color_chat" nextmap.sma(88) : warning 215: expression has no effect nextmap.sma(88) : warning 215: expression has no effect nextmap.sma(88) : warning 215: expression has no effect nextmap.sma(88) : warning 215: expression has no effect nextmap.sma(88) : error 001: expected token: ";", but found ")" nextmap.sma(88) : error 029: invalid expression, assumed zero nextmap.sma(88) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors. Done.
Użytkownik Kawon edytował ten post 21.01.2013 23:21
Napisano 21.01.2013 22:23
#include <ColorChat>
client_print(0, print_chat, "%L %s", LANG_PLAYER, "NEXT_MAP", name)
ColorChat(0, GREEN, "%L %s", LANG_PLAYER, "NEXT_MAP", name)
Napisano 21.01.2013 22:41
Użytkownik Reebok edytował ten post 21.01.2013 22:44
Napisano 21.01.2013 22:44
Użytkownik `mSk. edytował ten post 21.01.2013 22:50
Napisano 21.01.2013 22:53
Napisano 21.01.2013 23:23
DarkGL to mój autorytet.
Napisano 21.01.2013 23:35
ColorChat(0, GREEN, "%L ^x03%s", LANG_PLAYER, "NEXT_MAP", name)Cała linijka będzie na zielono, lecz przy "^x03" dalszy tekst zmieni się na kolor teamu.^x01 - zolty^x02 - chyba czerwony^x03 - kolor teamu^x04 - zielony
Użytkownik Tytanowy edytował ten post 21.01.2013 23:36
Napisano 22.01.2013 14:26
Użytkownik Reebok edytował ten post 22.01.2013 14:31
Napisano 22.01.2013 14:36
YOUR_RANK_IS = Your rank is %d of %d with %d kill(s), %d hit(s), %0.2f%% eff.Musiałbyś podzielić na dwie części czyli np zrobić tak ( oczywiście w data lang )
ColorChat(id, GREEN, "** %L %L", ^id, "Twoj_Rank", "Twoj_Ranks", iRankPos, iRankMax, izStats[STATS_KILLS], izStats[STATS_HITS], fEff, ^x03fAcc)
Napisano 22.01.2013 14:43
Użytkownik Reebok edytował ten post 22.01.2013 14:43
Napisano 22.01.2013 14:45
Użytkownik Tytanowy edytował ten post 22.01.2013 14:46
Napisano 22.01.2013 15:09
Napisano 22.01.2013 15:15
Napisano 22.01.2013 15:18
/*
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI
* Plugin Details
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.
* Required Modules:
- CSX
* Credits:
- Emp` for various indicates
- Alka for full tests
* Changelog
- Fixed Events problems
- Pcvars
- Fixed any bug on plugin
*/
#include
#include
#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"
new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;
new g_msgsync;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}
public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}
public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}
public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}
if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "** C4 wybuchnie za %d ", g_c4timer);
--g_c4timer;
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Użytkownik sebul edytował ten post 22.01.2013 15:32
Napisano 22.01.2013 15:28
if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, -50.0, 50.0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(0, 150, 0, -50.0, 50.0, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); else set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, -50.0, 50, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
Napisano 22.01.2013 15:36
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT , 05.02.2024 ![]() |
|
![]()
|
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili , 06.02.2021 ![]() |
|
![]()
|
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla , 01.02.2021 ![]() |
|
![]()
|
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez , 22.01.2021 ![]() |
|
![]()
|
|||
![]() |
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._ , 11.01.2021 ![]() |
|
![]()
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych