Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
17 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.01.2013 23:13
Proszę o te klasy każdą klasę nagrodze +
Złodziej
Opis:Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/4 szansy na zabranie perku swojej ofierze
Bronie:Dgl, gail, 2xflesh
Hp:30
Kondycja:0
Inteligencja:12
Wytrzymałość:13
Dr.House
Opis:Posiada 4x apteczki 2x wiecej dmg z deagla
Bronie:MP5, Dgl
Hp:15
Kondycja:0
Inteligencja:0
Wytrzymałość:20
CichoCiemny [Premium] Flaga F
Opis: 1/1 z prawego i lewego, słabo widzialny 5 podskoków w powietrzu 600grawitacji.
Bro: Brak
Hp:30
Kondycja:130
Inteligencja:0
Wytrzymałość:10
Abweron
Opis: 1/9 szansy na natychmiastowe zabicie z xm1014, ma 2miny.
Bronie:xm1014, flesh, dymny
Hp:60
Kondycja:10
Inteligencja:9
Wytrzymałość:6
Zwiadowca
Opis:Posiada TMP, ubranie wroga i 1/5 szans na odrodzenie się na respie wroga
Bronie:TMP,Dgl,Flesh
Hp:-10
Kondycja:5
Inteligencja:10
Wytrzymałość:0
Posłaniec
Opis:Dostaje 5sek niesmiertelnosci , co rude 30obrazen wiecej z mac10
Bronie:mac10,
Hp:
Kondycja:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
Generał
Opis:po kliknięciu [e] wybucha zadając (200)+int obrazen przeciwnikom w poblizu
Bronie:
Hp:
Kondycja:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
Duch
Opis:Po kliknięciu [e] moze przechodzic przez sciany.
Bronie:
Hp:
Kondycja:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
SpiderMan
Opis:Posiada line, 1/3 z HE, dostaje ak47, 2 felshe
Bronie:
Hp:
Kondycja:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
NKWD
Opis:Dostaje 1 błyskawice, dostaje krowe i Dgl.
Bronie:
Hp:40
Kondycja:40
Inteligencja20
Wytrzymałość20
Dezerter
Opis:Ma 1/4 na Oślepienie wroga.
Bronie:famas,Dgl,flesh, dymny granat.
Hp:15
Kondycja:5
Inteligencja:0
Wytrzymałość:30
SAS
Opis:1/3 szansa na zadanie podwójnych obrażen, nie słychać jego kroków.
Bronie:MP5,elite, granat HE i flash
Hp:30
Kondycja:0
Inteligencja:15
Wytrzymałość:0
Sanitariusz
Opis:Posiada apteczkę, Ma 1/3 na wskrzeszenie kolegi z teamu.
Bronie:sg552
Hp:50
Kondycja:0
Inteligencja:0
Wytrzymałość:0
Stalin [Premium] H
Opis:+145 Dmg z Autolamy, 1/1 z awp, 3 podskoki w powietrzu grawitacja 500 gdy kuca jego widocznosc spada do 50
Bronie:AutoLama, Awp, HE
Hp:0
Kondycja:40
Inteligencja:0
Wytrzymałość:15
Zwiadowca
Opis:Dodatkowe 10(+intelignecja) obrazen z mp5, ma 2dynamity.
Bronie:MP5,Elite
Hp:30
Kondycja:-15
Inteligencja:0
Wytrzymałość:5
Evil
Opis:Ma zmniejszoną grawitacje i modul odrzutowy.
Bronie:Mp5,Elite,he,flesh
Hp:20
Kondycja:25
Inteligencja:0
Wytrzymałość:15
Złodziej
Opis:Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/4 szansy na zabranie perku swojej ofierze
Bronie:Dgl, gail, 2xflesh
Hp:30
Kondycja:0
Inteligencja:12
Wytrzymałość:13
Dr.House
Opis:Posiada 4x apteczki 2x wiecej dmg z deagla
Bronie:MP5, Dgl
Hp:15
Kondycja:0
Inteligencja:0
Wytrzymałość:20
CichoCiemny [Premium] Flaga F
Opis: 1/1 z prawego i lewego, słabo widzialny 5 podskoków w powietrzu 600grawitacji.
Bro: Brak
Hp:30
Kondycja:130
Inteligencja:0
Wytrzymałość:10
Abweron
Opis: 1/9 szansy na natychmiastowe zabicie z xm1014, ma 2miny.
Bronie:xm1014, flesh, dymny
Hp:60
Kondycja:10
Inteligencja:9
Wytrzymałość:6
Zwiadowca
Opis:Posiada TMP, ubranie wroga i 1/5 szans na odrodzenie się na respie wroga
Bronie:TMP,Dgl,Flesh
Hp:-10
Kondycja:5
Inteligencja:10
Wytrzymałość:0
Posłaniec
Opis:Dostaje 5sek niesmiertelnosci , co rude 30obrazen wiecej z mac10
Bronie:mac10,
Hp:
Kondycja:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
Generał
Opis:po kliknięciu [e] wybucha zadając (200)+int obrazen przeciwnikom w poblizu
Bronie:
Hp:
Kondycja:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
Duch
Opis:Po kliknięciu [e] moze przechodzic przez sciany.
Bronie:
Hp:
Kondycja:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
SpiderMan
Opis:Posiada line, 1/3 z HE, dostaje ak47, 2 felshe
Bronie:
Hp:
Kondycja:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
NKWD
Opis:Dostaje 1 błyskawice, dostaje krowe i Dgl.
Bronie:
Hp:40
Kondycja:40
Inteligencja20
Wytrzymałość20
Dezerter
Opis:Ma 1/4 na Oślepienie wroga.
Bronie:famas,Dgl,flesh, dymny granat.
Hp:15
Kondycja:5
Inteligencja:0
Wytrzymałość:30
SAS
Opis:1/3 szansa na zadanie podwójnych obrażen, nie słychać jego kroków.
Bronie:MP5,elite, granat HE i flash
Hp:30
Kondycja:0
Inteligencja:15
Wytrzymałość:0
Sanitariusz
Opis:Posiada apteczkę, Ma 1/3 na wskrzeszenie kolegi z teamu.
Bronie:sg552
Hp:50
Kondycja:0
Inteligencja:0
Wytrzymałość:0
Stalin [Premium] H
Opis:+145 Dmg z Autolamy, 1/1 z awp, 3 podskoki w powietrzu grawitacja 500 gdy kuca jego widocznosc spada do 50
Bronie:AutoLama, Awp, HE
Hp:0
Kondycja:40
Inteligencja:0
Wytrzymałość:15
Zwiadowca
Opis:Dodatkowe 10(+intelignecja) obrazen z mp5, ma 2dynamity.
Bronie:MP5,Elite
Hp:30
Kondycja:-15
Inteligencja:0
Wytrzymałość:5
Evil
Opis:Ma zmniejszoną grawitacje i modul odrzutowy.
Bronie:Mp5,Elite,he,flesh
Hp:20
Kondycja:25
Inteligencja:0
Wytrzymałość:15
#2
Napisano 20.01.2013 17:12
@ refresh
#3
Napisano 20.01.2013 19:34
cichociemny:
Załączone pliki
#4
Napisano 20.01.2013 20:54
duch
Załączone pliki
#6
Napisano 21.01.2013 18:01
Abweron:
proszę
proszę
[color=#FF0000]#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Abweron"; new const opis[] = "1/9 szansy na natychmiastowe zabicie z xm1014, ma 2miny."; new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 60; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 9; new const wytrzymalosc = 6; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"[/color] [color=#FF0000]new sprite_blast_miny; new ilosc_min_gracza[33];[/color] [color=#FF0000]new ma_klase[33];[/color] [color=#FF0000]public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");[/color] [color=#FF0000]cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("mine", "player", "DotykMiny");[/color] [color=#FF0000]register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");[/color] [color=#FF0000]RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);[/color] [color=#FF0000] RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");[/color] [color=#FF0000]}[/color] [color=#FF0000]public plugin_precache() {[/color] [color=#FF0000]precache_model(modelMiny); sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");[/color] [color=#FF0000]}[/color] [color=#FF0000]public client_disconnect(id) {[/color] [color=#FF0000]new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); }[/color] [color=#FF0000]}[/color] [color=#FF0000]public cod_class_enabled(id) {[/color] [color=#FF0000]ilosc_min_gracza[id] = 2; give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true;[/color] [color=#FF0000]}[/color] [color=#FF0000]public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false;[/color] [color=#FF0000]}[/color] [color=#FF0000]public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else {[/color] [color=#FF0000] ilosc_min_gracza[id]--;[/color] [color=#FF0000] new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);[/color] [color=#FF0000] new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);[/color] [color=#FF0000] entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});[/color] [color=#FF0000] drop_to_floor(ent);[/color] [color=#FF0000] set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } }[/color] [color=#FF0000]public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_min_gracza[id] = 2; }[/color] [color=#FF0000]public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return;[/color] [color=#FF0000]new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);[/color] [color=#FF0000] new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);[/color] [color=#FF0000] message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_miny); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end();[/color] [color=#FF0000] new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);[/color] [color=#FF0000] for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i];[/color] [color=#FF0000] if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue;[/color] [color=#FF0000] cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } }[/color] [color=#FF0000]public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } }[/color] [color=#FF0000]public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 9) != 1 ) return HAM_IGNORED;[/color] [color=#FF0000]cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));[/color] [color=#FF0000]return HAM_HANDLED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */[/color]
#7
Napisano 21.01.2013 18:02
Proszę:
Załączone pliki
#8
Napisano 21.01.2013 18:12
Thx proszę o resztę
#9
Napisano 21.01.2013 18:40
proszę Evil:
Spoiler
#10
Napisano 21.01.2013 19:00
Gucio Evil nie działa podawaj od razu skomplikowane ale działające
#11
Napisano 21.01.2013 19:04
Poprawiam evila :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Evil"; new const opis[] = "Ma zmniejszoną grawitacje i modul odrzutowy"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_perk[33]; new Float:ostatni_skok[33]; public plugin_init() { register_plugin(class_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(class_name); } public cod_class_enabled(id) ma_class[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_class[id] = false; public cod_class_used(id) { new flags = pev(id, pev_flags); if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0) { ostatni_skok[id] = get_gametime(); new Float:velocity[3]; velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } } public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); }
Użytkownik Nemrod edytował ten post 21.01.2013 19:32
Nie Dasz "PLUSA" to nie dostaniesz prezentu od Świętego mikołaja !!
Szukam serwerowni komu mogę pomóc z ulepszeniem go całkiem za darmo, jeżeli potrzebujesz mojej pomocy pisz na gg: 44244759
Umiem pisać klasy, robic pluginy dopiero uczę, Umiem Przerabiać silniki, klasy,perki, umiem robić frakcje i takie tam.
Szukam serwerowni komu mogę pomóc z ulepszeniem go całkiem za darmo, jeżeli potrzebujesz mojej pomocy pisz na gg: 44244759
Umiem pisać klasy, robic pluginy dopiero uczę, Umiem Przerabiać silniki, klasy,perki, umiem robić frakcje i takie tam.
#13
Napisano 21.01.2013 19:48
Proszę jeszcze o te klasy :
1 Czeka
Opis:Posiada TMP, ubranie wroga i 1/5 szans na odrodzenie się na respie wroga
Bronie:TMP,Dgl,Flesh
Hp:-10
Kondycja:5
Inteligencja:10
Wytrzymałość:0
2 Posłaniec
Opis:Dostaje 5sek niesmiertelnosci , co rude 30obrazen wiecej z mac10
Bronie:mac10,
Hp:
Kondycja:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
3 SpiderMan
Opis:Posiada line, 1/3 z HE, dostaje ak47, 2 felshe
Bronie:
Hp:
Kondycja:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
4 NKWD
Opis:Dostaje 1 błyskawice, dostaje krowe i Dgl.
Bronie:
Hp:40
Kondycja:40
Inteligencja20
Wytrzymałość20
5 Dezerter
Opis:Ma 1/4 na Oślepienie wroga.
Bronie:famas,Dgl,flesh, dymny granat.
Hp:15
Kondycja:5
Inteligencja:0
Wytrzymałość:30
6 SAS
Opis:1/3 szansa na zadanie podwójnych obrażen, nie słychać jego kroków.
Bronie:MP5,elite, granat HE i flash
Hp:30
Kondycja:0
Inteligencja:15
Wytrzymałość:0
7 Sanitariusz
Opis:Posiada apteczkę, Ma 1/3 na wskrzeszenie kolegi z teamu.
Bronie:sg552
Hp:50
Kondycja:0
Inteligencja:0
Wytrzymałość:0
8 Zwiadowca
Opis:Dodatkowe 10(+intelignecja) obrazen z mp5, ma 2dynamity.
Bronie:MP5,Elite
Hp:30
Kondycja:-15
Inteligencja:0
Wytrzymałość:5
1 Czeka
Opis:Posiada TMP, ubranie wroga i 1/5 szans na odrodzenie się na respie wroga
Bronie:TMP,Dgl,Flesh
Hp:-10
Kondycja:5
Inteligencja:10
Wytrzymałość:0
2 Posłaniec
Opis:Dostaje 5sek niesmiertelnosci , co rude 30obrazen wiecej z mac10
Bronie:mac10,
Hp:
Kondycja:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
3 SpiderMan
Opis:Posiada line, 1/3 z HE, dostaje ak47, 2 felshe
Bronie:
Hp:
Kondycja:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
4 NKWD
Opis:Dostaje 1 błyskawice, dostaje krowe i Dgl.
Bronie:
Hp:40
Kondycja:40
Inteligencja20
Wytrzymałość20
5 Dezerter
Opis:Ma 1/4 na Oślepienie wroga.
Bronie:famas,Dgl,flesh, dymny granat.
Hp:15
Kondycja:5
Inteligencja:0
Wytrzymałość:30
6 SAS
Opis:1/3 szansa na zadanie podwójnych obrażen, nie słychać jego kroków.
Bronie:MP5,elite, granat HE i flash
Hp:30
Kondycja:0
Inteligencja:15
Wytrzymałość:0
7 Sanitariusz
Opis:Posiada apteczkę, Ma 1/3 na wskrzeszenie kolegi z teamu.
Bronie:sg552
Hp:50
Kondycja:0
Inteligencja:0
Wytrzymałość:0
8 Zwiadowca
Opis:Dodatkowe 10(+intelignecja) obrazen z mp5, ma 2dynamity.
Bronie:MP5,Elite
Hp:30
Kondycja:-15
Inteligencja:0
Wytrzymałość:5
#14
Napisano 21.01.2013 19:59
Proszę zwiadowca
Załączone pliki
#15
Napisano 22.01.2013 16:45
Dzięki proszę o resztę
#16
Napisano 22.01.2013 16:58
Proszę
Załączone pliki
#18
Napisano 22.01.2013 19:17
thx
Użytkownik Nemrod edytował ten post 22.01.2013 19:18
Nie Dasz "PLUSA" to nie dostaniesz prezentu od Świętego mikołaja !!
Szukam serwerowni komu mogę pomóc z ulepszeniem go całkiem za darmo, jeżeli potrzebujesz mojej pomocy pisz na gg: 44244759
Umiem pisać klasy, robic pluginy dopiero uczę, Umiem Przerabiać silniki, klasy,perki, umiem robić frakcje i takie tam.
Szukam serwerowni komu mogę pomóc z ulepszeniem go całkiem za darmo, jeżeli potrzebujesz mojej pomocy pisz na gg: 44244759
Umiem pisać klasy, robic pluginy dopiero uczę, Umiem Przerabiać silniki, klasy,perki, umiem robić frakcje i takie tam.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych